7/23/2012

Voiko oselotin täpliä laskea?

Moikka! Oikeesti majailen tällä hetkellä armaassa eteläisessä naapurimaassamme Virossa, mutta ennen tota pikkutrippiä ajastin teille tälläsen postauksen, jonka pääteemana olkoon vaikka ..Karman laki.

Jotkut ehkä muistaa, kuinka syksymällä jouduin pakon edestä vaihtamaan kännykkää, kun edellinen kävi uiskentelemassa vessanpöntössä (ja nekin jotka ei muista voi vaikka käydä lukaisemassa täältä). En totta puhuen tykänny tosta tilalle tulleesta Samsung Ministä missään vaiheessa kovin paljoa ja niimpä haukuin sitä esim. mun kavereille varmaan lähes päivittäin. No kappas vaan, se päätti sitten ottaa ja kadota jäljettömiin, mukanaan siis tietenkin mun sim-kortti ja näin ollen kaikki numerot jne. Mua sapetti sikana just kaikkien yhteystietojen katoominen, mutta kun löysin tota kännykkää korvaamaan maailman huipuimman lajitoverin, harmitus haihtui sen sileän tien. Kattokaa nytten:
 Mun ainoot kriteerit (tällekkin) mobilelle oli mahollisimman pieni koko, kosketusnäyttö ja sulosuus - mun mielestä ne kaikki kohtaa tossa kapistuksessa.

En taaskaan edes yritä vääntää tähän mitää kuivia aasinsiltoja, vaan loppuun vielä esiteltäköön uudistuksen kokeneet kynnetkin (kera "hieman" psykedeellisen taustan):
XOXO

8 kommenttia:

  1. apua, määki ostin sony ericssonin puhelimen ihan vaan siks ku se oli pieni ja söpö. tää ois ihan täydellinen muttaku ei tää toimi ikinä :D toivottavasti toi sun kaveris ei oo ihan näin huono..... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI FAKKI! Koska oon havainnu et toi on muutaman kerran nyt lagaillu oudosti, mut toivoin et se ois johtunu vaan siitä et se joutu keskittyy esim. vaihtuviin liittymäjuttuihin Viron ja Suomen välillä :DD Onks sulla siis toi ihan sama malli?

      Poista
  2. tee mulle toi letti joskus !!! ja rouvaseni voisitko vaihtaa tohon tietoja minusta- settiin että yheksäntoista vuotta ;)
    rakkain terveisin ystäväsi bunilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä joskus ((: Ja kuten tänään selvensinkin niin vasta kesän jälkeen voin vaihtaa sen, koska sitten oon nähnyt yhdeksännentoista kesänkin ! Ps. ystäväni Bunilla, "rouvaseni" oli hieman vääränlainen ilmaus :D

      Poista
  3. Millon ahkera bloggaaja toteutat niitä joitakin lukijoittein postaustoiveita! :) Taisit joskus sanoo, että oot laiska niitten kaa, mutta että näinki laiska... :D:D:D

    No ok, saa kesällä vähä lusmuilla, mut elä unoha niitä kokonaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aeeeeeee :DD Oon todellakin hyvinhyvin laiska mitä tälläsiin juttuihin tulee (nim. mulla on ollut uusi ulkoasu projektina tässä melkein koko kevään ja kesän ehheheh), mutta lupaan etten unohda niitä tietenkään kokonaan ((:
      Jollekkin taisin jo lupailla, että viimeistään silloin kun/JOS 100 lukijan rajapyykki tulee vastaan oon kaikille teille sen verran velkaa, että ainakin muutamat eniten toivotut postaukset toteutan (:

      Poista