10/01/2012

Kissakalan painajainen on koiranilma

Moi ! Tulin kertomaan vähän viimepäivien kuulumisia kuvakimaran muodossa.
Oon taas töissä ainakin syys(LOKA!!)lomaan ja tilille karttuvat euronkuvat silmissä heräteostin GT:stä tollasen hauskan hapsuhuivijutskan. 



Työhommeleiden vuoksi mun piti/oli järkevää lyhentää kynsiä ja maalailla ne mahollisimman neutraalisti. Noista kuvista ei hirveen hyvin käy ilmi kuinka monta milliä viilailun yhteydessä haihtui ilmaan - monia kuitenkin ! Perus ranskismanikyyri toimii mun mielestä aina aika kivasti.

Loppuun vielä pitkästä aikaa (sitten kännykänkuorien timantisoinnin) vähän tämmöstä tuunausjuttua! Oon pitkään unelmoinut jostain niittikoristellusta pikkulaukusta ja koska sopivaa yksilöä ei tuntunut kaupoista millään löytyvän, päätin tekaista sellasen itte. Laukku alunperin kotoisin kirpparilta ja niitit irrotin niin ikään kirppikseltä haalitusta vyöstä. Yhteensä tohon koko settiin rahaa kuluin 1,50 euron verran. Ei paha - vai mitä?
XOXO

Ps. Millä te iPhonen omistajat siirtelette kuvat koneelle jos käytössä on PC? Mulla on koko ajan kauheita ongelmia ton jutun kanssa ja aatelin nyt kääntyä teidän viisaiden puoleen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti