10/22/2012

Tohvelieläin oli alkuaikojen monimuotoisin otus

 Hoi! Lomat on kivoja - paitsi kun ne loppuu. Mun syysloma oli kokonaisuudessaan melkoisen mainio, tässä vielä koottuna muutamia juttuja, joita viikon aikana kerkesi kännykkään (ja vähän oikeeseen kameraankin) tallentua !
①Kävin kattomassa pari mun veljen jääkiekko pelii, mm. Lahdessa ② Syöpöttelin hyvin ③ Kilpikonna löyty jo toistamiseen parin viikon sisällä kuivauskaapin sisuksista - en tiiä mitä tätä voi sanoa ④ Hankin viimein toisenkin venäjän kirjan ! En ees muista oonko kertonu, että alotin venäjän opinnot aikuislukiossa?


Perjantaina tehtiin Vilman kanssa taas reissu Saarijärvelle heppailun merkeissä. Perisuomalaisen "kauniin" syyssään johdosta mentiin maneesissa, en ees muista millon oisin viimeks sisätiloissa ratsastellu. Vilman ja mun kameran yhteispeli ei toiminu kovinkaan hienosti, joten kuvasaldo jäi mun osalta vähän kehnoks. Mutta tekipähän taas hyvää olla hepan selässä - ja vieläpä ihan uudet (tai no mulle uudet, kirpparilta löytyneet) chapsit jalassa!

Lauantaina vietettiin vielä tytyjen kanssa pienimuotoisia lomantappajaisia, joihin sisältyi sivistynyttä siemailua ja jalkapohjien sydämen kyllyydestä tanssahtelua Rumassa.
① Mun naama näytti tollaselta - laitoin pitkästä aikaa eri ripset ja totesin heti, että pysyttelen jatkossakin niissä vakkariräpsyissä! ② Kuus sinne tänne hösöttävää naista sulloutuneena alkuillaksi neljän seinän sisään, Jonnan huoneessa alottelussa on vaan sitä jotain :D ③ Passionista perus kelkka ennen Ruma-reivejä ④ Roosa on söpönä - mä edes yritin.

Itseäni toistaen kysyn viime postauksen tavoin, mitäs teidän lomiin (niihin juuri loppuneisiin tai vasta startanneisiin) kuuluu?
XOXO

Ps. Kuten tosta sivupalkissa näkyvästä Instagram-kollaasista voikin huomata, päivitän sitä tosi paljon ahkerammin kuin blogia - kannattaa siis tarkkailla (ja tykkäillä) aktiivisesti! JA HALUUN alkaa seurata teidän grammeja, että nimimerkkejä vaan kehiin.

8 kommenttia:

  1. Täällä on loma kulunut hieman kuolleissa merkeissä, mitä nyt pari kertaa yöelämään eksyin.. Pakko päästä täältä paikkakunnalta hetkeksi johonki! :D Ja mun ponihulluus vaan kiihtyy noita hepokuvia katsellessa :( oot söpö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kyllä välillä ihan sama fiilis! Onneks tuli lomalla vähän käytyä muissakin kaupungeissa vierailulla :3 Tervetuloa vaan tähän heppakuume-kerhoon.. :DD

      Poista
  2. miks oon tollanen agre-pelle tossa jonnan huone kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin ihan samaa ku näin ton kuvan :DD Vielä ku näkisit Veeran ilmeen jolla se kattoo sua - se on yhtä rage ! Teillä oli joku vakava keskustelu meneillään vissiin!

      Poista
  3. komea oikeesti tuo ratsu, saako kysyä, että millä nimellä löytyy sukupostista:)?

    ja hei, miten meni äikkä, tuleeko nyt se ällä sieltä:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. P.Tuulispää hakuun niin pitäisi löytyä mun mielestä sukupostistakin (: !
      Äikkä lähti E:nä, kismittää kun älläänkin nyt oisi ollut ihan realistiset mahollisuudet :D Aina ei voi voittaa ja toivottavasti tulee takasin edes tuona E:nä!

      Poista
  4. sulle olis haaste :)

    http://onesideofme-minttu.blogspot.fi/2012/10/kuumeista-ja-huurteista.html

    VastaaPoista