10/29/2012

Vadelmamato ja kaalimato eivät kaiketi olekaan sukulaisia

Kurnau! Tein viikonloppuna huipuimman kirpparilöydön aikoihin. Oon ettinyt kissojen,koirien ja kilpikonnien kanssa varmaan vuoden päivät kunnon haaremihousuja ja alla näkyvät täydellisyydet osuivat silmiin euron hintalapun kera. Olin yhtä hymyä.


 Etenkin kun tiesin, että mun täytyy samaisella reissulla tuhlata pieni omaisuus tollasiin ns. pakollisiin juttuihin. Oonko ainut, jota ärsyttää joskus (tai aika useinkin) ostaa jotain jotain samoja perustuotteita vanhojen loppuessa? Jotenkin en koe saavani vaikka uudesta luottoripsariyksilöstä samaa iloa irti, kuin vaikkapa ihan tuntemattomasta kasvokuorintakokeilusta. On yksinkertaisesti tylsää laittaa rahaa johonkin sellaiseen, jonka etsintään ei tarvitse nähdä lainkaan vaivaa ja jonka vuoksi tehty reissu keskustaan kuvaillaan kavereille "mun oli pakko käydä ostamassa..".
Muutamat hömppähuippujutut sai turhautuneisuuden tunteen haihtumaan yhtä nopeasti kuin rahan 0101010-muodossa tililtä erinäisiin osotteisiin. Onneksi kohta on tilipäivä ja mulla on torstaina työhaastattelu. Vaikka tienaankin mun nykysessä työssä superhyvin inhoon sitä niin paljon, että toivon pääseväni johonkin muualle.
Tässä vielä (huonoja) kuvia siilistä, kun hiukset on kiinni. Joku epävarma kyseli muutamia postauksia sitten miltä tällänen tukka näyttää ponnarilla/nutturalla ja muistin viimein tilaisuuden tullen napata parit näpsyt. Mun mielestä toi lyhyt osio tuo hauskasti särmää perusponihäntiin eikä näytä ollenkaan tyhmälle. Kaikki sivusiilistä haaveilevat ei saa multa muita mielipiteitä, kuin että tarttukaa rohkeasti iskän partakoneeseen - tää on paras! 
Ja loppukevennykseksi maailman söpöin kilpikonna. Vai onko jollain vastaan väittämistä?
XOXO

4 kommenttia:

  1. Ihanat pöksyt, tahtoo kans! :) Ja samis muistio-kamu, pienetkin asiat ylös :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kyllä ihan huiput! Ja jep veikkaan että mun harvatkin aivosolut surkastuu kännykän muistioiden vallattua maailman. Pieniäkään juttuja ei uskalla enää yrittää muistaa :DD

      Poista