4/24/2015

Luonnollisen vaaleat raidat



Ihmeiden aika ei ole ohi! Hiihtoloman aikaan kirjoittelin hiusten leikkauksesta neljän vuoden tauon jälkeen ja nyt ollaan jälleen samanlaisissa teemoissa. Blogia pidempään lukeneet tietääkin mun hiusten oman, luonnollisen värin kasvatusprojektista, jossa onnistuin. Kolmen vuoden värjäämättömyyden aikana mun hiuksista ehti kasvaa värjätty väri kokonaan pois. Täysin naturellilla tukalla oltiin menty nyt pitkän aikaa ja olen jo talvesta asti miettinyt, että look kaipaisi ehkä jotain piristämistä. Tänään meille tarjoutui koulussa mahdollisuus testata uutta mullistavaa Olaplex-tuotetta ja kun tarvittiin mallia tuotteen testaamiseen vaalennusaineen kanssa, tarjosin tukkaani raidoitukseen. Niimpä mulle tehtiin kylmän vaaleita raitoja harvakseltaan koko päähän ja voin sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen Vaalennusaineeseen sekoitetun Olaplexin ansiosta hiukset eivät vaurioituneet kuten normaalisti vaalennuskäsittelyn yhteydessä, joten ei tarvitse murehtia myöskään tukan kunnon huononemisesta, joka olikin yksi monista syistä miksi aikanaan päätin hiusten värjäämisen lopettaa. Nyt hiusten koko yleisilme on freesimpi, mutta huomaamattomien raitojen ansiosta mistään tyvikasvuista ei edelleenkään tarvitse huolehtia. 
Rakastan uutta tukkaani Miltä teidän silmään näyttää? 

4 kommenttia:

  1. Raidat näyttävät kivoilta ja nimenomaan luonnollisilta! :) Kiva kuulla, että olit tyytyväinen Olaplexiin. Olen menossa lähiakoina vaalentamaan tukkaani ja vaadin siihen ehdottomasti Olaplex hoitoa, postauksesi osui hyvään aikaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ja tosiaankin kannattaa pyytää kampaajalta vaalennuksen yhteydessä Olaplexiä, vaikka se hieman ekstraa maksaakin, sillä ainakin oman tukan kohdalla ero on selkeä (:

      Poista
  2. Näyttää kyllä tosi kivalta ja sopii hyvin näin kevääseen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon ihan samaa mieltä että kevääksi ja kesäksi vaaleamman sävyiset hiukset ovat kuin omiaan (: ♥

      Poista