1/12/2016

Camelcoat

Takki - Vero Moda
Farkut - Gina Tricot
Kengät - Kookenkä/Andiamo
Laukku - Michael Kors
Huivi - Cubus
Pipo - Henry Lloyd
Hanskat - Nahkapaikka

Nyt on palattu taas arkeen ja ensimmäinen työpäivä kolmen viikon rentouttavan loman jälkeen on jo takana. Vaikuttaisi vähän siltä, että talvi on tullut jäädäkseen, mikä sopii ainakin mulle Vaikka jokaisessa vuodenajassa on omat haasteensa (syksyssä ehkä kaikista suurimmat hahah) on musta silti ihanaa, että Suomessa on neljä erilaista, toisistaan erottuvaa vuodenaikaa. Viime kuukausina miltein iski jo paniikki siitä, onko meillä tänä vuonna vain todella pitkä syksy, eikä talvea lainkaan. Mutta tulihan se sieltä ! Pakkaset nousivat nopeasti todella korkeisiin lukemiin ja mä olin vähän pulassa Jyväskylässä, sillä en ollut pakannut lomalle mukaan mitään kaikista paksuimpia vaatekertoja. Niimpä alennusmyyntien startatessa haalin itselleni muutamia pitkähihaisia pooloja, sekä tuon yllä näkyvän takin. Ihastuin syksyn aikana ikihyviksi vaaleaan, ohueen trenssiini ja niimpä ilmojen kylmentyessä käynnistyi vastaavan takin etsintä talvisempiin keleihin. Mulla oli värivaihtoehtona vain yksi - kamelinvärinen, joka tuottikin lopulta päänvaivaa, kivoja yksilöitä kun löytyi kaikissa muissa väreissä. Lopulta tämä yksilö tuli vastaan jälleen itselleni hieman yllättävässä liikkeessä ja yhteiselomme saattoi alkaa. Valitsin tästä takista tarkoituksella normaalia kokoani yhden suuremman, sillä lämpöisestä, karvaisesta materiaalista huolimatta takki on vuoreton, joten kylmimmillä keleillä alle on mahduttava monia kerroksia. Yllätyin siitä, kuin paljon vaikeampi yhdisteltävä kamelinväri on verrattuna kylmempään perus beigeen, joten olenkin toistaiseksi pelannut takin kanssa aika varman päälle - paljon beigeä ja muita ruskeansävyjä. Jos nämä vilpoiset säät jatkuvat on tulossa kuitenkin monia mahdollisuuksia rohkaistua testaamaan jotakin hurjempaakin.
Mitä pidätte takkivalikoimani uudesta tulokkaasta? Entä iskeekö asu muuten?

8 kommenttia:

  1. Jälleen tosi toimiva tämä asu ja takki näyttää ihanan pehmeältä<3 Olen huomannut itsekkin, että värinä kameli on aika hankala yhdistellä, mutta hyvin sä oot onnistunut! :) Ps. Tuo pipo on ihana! Voisin kuvitella itselleni samanlaisen mustana :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista ihana ❤️ Jotenkin aattelin kamelinsävyn menevän siinä missä beigenkin, mutta on se kuitenkin niin enemmän keltainen että tuo haasteita (: Hei noita pipoja on olemassa just mustanakin! Tämä on tosin Henry Lloydin viime talven mallistoa, mutta luulisin että niitä voisi vielä löytyä kaupoista! Mä tykkään kans tuosta piposta ihan hirveästi, vaikka en muuten oo yhtään pipotyyppi :D

      Poista
  2. Näyttääpä mukavalta ja lämpöiseltä toi takki! Ja oon samaa mieltä noista vuodenajoista, vaikka yleensä itkenkin kesän perään, niin vaihtelu on kyllä ihan mukavaa! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit, kiva kuulla että tää takki iskee teihinkin (: Mä tunnistan myös itsestäni tuon kesän perään itkemisen hahah! Onhan silloin kaikki (pukeutuminen, kuvaaminen, ulkoilu) helpompaa, mutta toisaalta jos kesä olisi ikuinen, siitä katoaisi hohde :D

      Poista
  3. Tykkään kovasti takista! Näyttää ihanan lämpöiseltä :) Muutenkin koko kokonaisuus on omaan makuuni! Itsekin olen koittanut etsiskellä jotain villakangastakkia ja löysinkin yhden odottelemaan lämpimämpiä kelejä sillä mä en pärjää tuolla kyllä ilman untuvaa! :D Hyvä, että edes joku tykkää näistä talvisäistä, mulla tämä lumi meinaan tulee jo korvista ulos, haha. Ei enää kauaa kesään... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, kiva että takki näyttää teistäkin hyvälle ❤️ Rakas veljeni nimesi tuon takin aamutakiksi ja hieman pelkäsin näyttääkö se sille myös muista, mutta ilmeisesti huoli oli turha hahah :D Ja voi ei, sun kaltaiselle ei-talvi-ihmiselle nämä on varmasti rankkoja aikoja! Mut onneksi nyt ollaan kuitenkin jo voiton puolella, kun päivät pitevät ja kevät lähestyy pikkuhiljaa (: Ja voin myöntää, että oon itsekin kulkenut esim. työvälejä nyt visusti untuvatakki päällä ja Uggit jalassa :D

      Poista
  4. Aivan ihana ja lämpöisenkin näköinen, takin voisin kotiuttaa ♥_♥ On tosiaan ihana että Suomessa on neljä täysin erilaista vuodenaikaa, itse tosin alan jo kyllästyä tähän pimeään ja koleaan sellaiseen:D Asteet voisivat olla vaikka siinä -2 paikkeilla niin oisin tosi tyytyväinen kun voisi pukeutuakin, Sofiaa kompaten mä en pärjää ilman untuvaa:D Onneksi ei enää kauaa kevääsen, ihanaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin ilonen takin saamasta positiivisesta palautteesta, kiitos ❤️ Joo, tottahan se on, että vaikka nämä vuodenajat on hieno juttu, niin kyllä mäkin olen enemmän kevät- ja kesätyyppi. Onneksi ei tosiaan ole enää pitkä aika ja tuntuu, että oma olokin on koko ajan pirteämpi, kun päivät pitenevät ❤️

      Poista