1/16/2016

Finally, December through my phone

Mennään jo tammikuussakin yli puolta väliä, joten mietin julkaisenko enää edes mitään joulukuisia juttuja. Kuitenkin tämä kännykkäkuvien kollaasi edelliseltä kuukaudelta on ollut vakkariosana mun blogissa jo niin pitkään, etten halunnut heittää perinteelle hyvästejä, vaikka kuvat pipareista ja joulukuusista hassulta nyt tuntuvatkin. Toisaalta on myös hassu ajatella omaa fiilistä tasan kuukausi sitten - tuolloin joulun odotus oli parhaimmillaan  
①Tehtiin joulukuussa Vilman kanssa reissu Helsinkiin, josta hankittiin lahjoja, shoppailtiin, kahviteltiin ja vietettiin kaikin puolin ihanaa päivää yhdessä ②Perinteisten piparien leivonnan apulaisena toimi innokas karvakaveri, joka avusti myös kuvauksissa hahah. ③Junaeväiksi Helsingistä kotiin napattiin Jungle Juice Barin herkulliset smoothiet, tätä ketjua ei ole hehkutettu turhaan! ④Tämä kuvaa mun fiiliksiä lahjashoppailureissun jälkeen .. ja no muutenkin.
①Babyblue kauluspaita jyräsi työvaatteena ja välillä piristin normilookkia nudepunan sijasta kunnon punaisilla huulilla. ②Vaikka joulukuu olin kiireinen niin töissä kuin kotonakin jouluvalmisteluissa, tuli välillä rentouduttua iltaisin kynttilöiden, glögin ja kerran myös BenkkuJenkkujen kanssa  ③Me hankittiin oma minikuusi meidän Seinäjoen kotiin! ④Salitreenit rullasivat omalla painollaan ja tarjosivat hetken irtautumista päivän kiireistä.
①19.12 matka kohti Jyväskylää ja joululomaa saattoi alkaa. Pakattiin itsemme, valtavat määrät tavaraa ja kilpikonna autoon, napattiin takeaway kahvit mukaan ja huristeltiin kotiin rakkaiden luokse ②Pitkällä lomalla kerkesin nähdä ihanaa Suskua vaihteeksi muutenkin, kuin ripsihuollon parissa. Aleshoppailuiden lomassa käytiin Amarillossa herkuttelemassa mun vakkariannoksilla hahah! ③Mulla oli haaveena ottaa joulukuva, jossa olisi kummatkin perheen eläimet, mutta syystä tai toisesta Murmur ei uskaltautunut ulos kilvestään Raipe rinnallaan, joten tyydyin vain kuviin Raipesta. Ilman päätä ja jalkoja kilvessään kyyhöttävä konna olisi näyttänyt lähinnä naurettavalta jouluinen rusetti selässään tuon tontun vierellä. ④Uusivuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä miehen kanssa.Ja nämä rakettikuvat ovat vuodesta toiseen yhtä huikaisevia.

Mä aion jatkaa nyt iltaa uuden lempiteen ja herkuttelu Skyrrin seurassa katsellen jotakin iPadilta. Ihanaa viikonloppua

6 kommenttia:

  1. Ihana posyaus! Täähän menee jo vähän throwbackistäkin ;) Jungle Juice Barin smoothiet ovat kyllä puhdasta parhautta, ootko kokeillut green frogia? Lehtikaali antaa makuun hyvää potkua! :) Ja hahaha, mä voin niin samaistua tohon viereiseen kuvaan, vaikka pihi tietyillä osa-alueilla olenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit (: Mulle on Jungle Juice Barissa vähän rajalliset vaihtoehdot, kun olen allerginen monelle hedelmälle ja usein nuo smoothieyhdistelmät on suunniteltu niin, että jokaisella osalla on tärkeä osuus rakenteen ja maun kannalta, eikä ne toimi siksi niin hyvin jos jonkun jättää pois! Muistaakseni toi keltainen mitä otettiin taisi olla yksi ainoista joka sopi mulle :D Mutta pitää ensi kerralla paremmalla ajalla kysellä työntekijöiltä jos he osaisivat vaihtaa mulle sopimattomat raaka-aineet toisiin, ilman että kokonaisuus kärsii (: Lehtikaali kuulostaa kyllä ihanalta ja mikä parasta, sehän on superterveellistä, nam!

      Poista
  2. Ei haittaa yhtään, vaikka tuli vähän jäljessä tämä postaus! Tosi kivoja kuvia, nää puhelinkuvapostaukset on aina kivoja!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, hyvä kuulla ettei joulujutut tule jo korvista ulos :D Nämä postaukset on kyllä munkin lemppareita, niin lukea kuin toteuttaa itse!

      Poista
  3. Nämä tälläiset postaukset on yhtiä mun lemppareita sun blogissa joten ei haittaa todellakaan,että näkyy jouluisia juttuja :)) ESSI! Sulle sopii tuollainen huulipuna älyttömän hyvin, käytä ihmeessä useammin<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jipii, niin siistii että tekin tykkäätte näistä (: Oi kiiitos❤️ Mä tykkään kyllä ihan itekin punahuulista, mutta nudet on aina niin paljon helpommat, ei ole pakko rajata, voi syödä ja juoda vähän huolettomammin yms. Mutta usein jos mulla on esim. tosi likainen tukka tai sellainen päivä ettei oma naama vain miellytä, meikkaan punaiset huulet jotta ne veisivät kaiken huomion :D

      Poista