9/16/2016

Rakas ripsipäiväkirja..

*yhteistyössä Ripsibar

Siitä on nyt reilu kuukausi, kun testasin ensimmäistä kertaa volyymiripsiä (postaus täällä) ja tiistaina suuntasinkin töiden jälkeen toista kertaa Ripsibarille huoltoon. Jatkettiin samalla linjalla, joskin lopputulos oli tällä kertaa vieläkin mieluisampi. Viimeksihän mulle jäi volyymiripsien joukkoon vielä klassisiakin pidennyksiä, mutta nyt kaikki kuidut ovat volyymi-laatua. Ja vitsit että tykkään näistä vieläkin Lupasin viimeksi, että kerron myöhemmin lisäfiiliksiä ripsistä ja niimpä kuvasin räpsyt aina viikon välein huollon jälkeen. Nämä kuvat on kaikki napattu heti työpäivän jälkeen, joten en ole harjaillut/asetellut ripsiä mitenkään, jotta otokset kuvaisivat mahdollisimman hyvin todellisuutta.
Ensimmäisen viikon jälkeen ripset eivät oikeastaan olleet muuttuneet juuri miksikään, Ainoastaan ovat ehkä hieman harjausta vailla. Tässä olin käynyt (saunahulluna) ainakin pari kertaa saunassakin.
Kahden viikon päästä oli harvenemista jo havaittavissa ja molemmissa silmissä oli eritoten keskellä hieman katoa, sillä juuri keskikohdissa mulla oli tuolloin ollut vielä klassisia kuituja jäljellä, jotka sitten lähtiessään jättivät tietenkin suuremman raon, kuin viuhkamaiset volyymit.
(Näissä kuvissa huomaa hyvin myös mitä valaistus tekee piirteille - tässä viimeisessä mun naama näyttää kertakaikkiaan kummalliselle hahah) Kolmen viikon päästä huollosta ripsiä oli vielä ihan hyvin jäljellä, mutta tällöin korostui vielä selvemmin nuo keskikohtien "raot", joista klassiset kuidut olivat tippuneet. Mun mielestä ripset olivat kuitenkin tosi jees vielä tässäkin vaiheessa ja odotan niiden pysyvän tällä kertaa vieläkin parempina pidempään, kun kaikki kuidut ovat nyt volyymeja!
Volyymiripsethän ovat klassisia kalliimmat, mutta näin kuukauden "testin" jälkeen oon sitä mieltä, että ne haukkuvat hintansa arjessa. Mulla on nimittäin sellainen tunne, että mitä "kaljummat" ripset ovat, sitä enemmän haluan panostaa muuhun meikkiin. Näiden ripsien pysyessä kauniina pidempään saa aamuisin nukkua kauemmin, kun kevyt ehostus töihin riittää vielä viikkojenkin päästä huollosta. Koin myös, että volyymiripset pysyvät klassisia paremmin harjaamattakin omissa suunnissaan, eivätkä harvempinakaan harottaneet ja törröttäneet niin helposti mihin sun sattuu. 
Ripsibarin instagramista löytyy (mun ripsien) lisäksi kuvia heidän erilaisista töistä, sekä myös mielenkiintoinen #RBripsisota, jonka alle hoitola tägää kuvia heille huoltoon tulleista väärin ja huonosti tehdyistä ripsipidennyksistä, sekä niiden "pelastusoperaatioista" - suosittelen tsekkaamaan!

8 kommenttia:

  1. Näyttääpä hyvältä nuo ripset, sopii sulle upeasti! <3

    http://aliisa-m.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mahtava kuulla :) Mäkin oon kyllä ihan rakastunut näihin❤️

      Poista
  2. Oi vau miten kaunis oot! Mulle sun blogi on ihan uus tuttavuus joten jäin seurailemaan nyt kun törmäsin :) Mulla on ollut nyt n. puolitoista vuotta ripset ja pakko kyllä myöntää että niistä on ollut suuri apu ihan arjessakin. Nyt ajattelin etten enään huolla niitä, koska käy hiukan pussin päälle tämä hupi. Melkein haikea fiilis :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos paljon ❤️ Ja tervetuloa seuraamaan! Tottahan se on, että kallista lystiä ripsipidennysten ylläpito on. Jotenkin sitä vaan on valmis maksamaan oman arjen helpottamisesta ja tietenkin upeasta lookista :) mutta voin kuvitella että haikea fiilis on :D

      Poista
  3. Oi, ihanat! Oon jo pidemmän aikaa pohtinut, että haluan ehdottomasti Suomeen palatessa räpsyt ja alan pikkuhiljaa kallistua juurikin volyymiripsiin. Näyttää niin hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen todella! Ja nimenomaan vielä volyymeja, et varmasti tule pettymään :)

      Poista
  4. Tosi hyvin on kyllä pysyneet nuo ripset siulla kolmenkin viikon jälkeen! :) Tosin itse olen huomannut saman näissä volyymeissa, että ne kestävät parempina klassisia pidempään. Kuinka pitkää kuitua siulla siis noissa on? Näyttää kyllä tosi kivoilta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä ero volyymien ja klassisten välillä pysyvyydessä on selvä :) Mun piti kysyä ripsiteknikko-Annilta näitä pidennysten mittoja, sillä en tiennyt yhtään :D Eli siis sisänurkasta keskelle 9-11mm C-kaarta ja sitten keskeltä ulkonurkkaan 13mm D-kaarella, jotta on vähän "kissamainen" muoto :)

      Poista