10/14/2016

Autumn Cosmetic Favs

Syksyn tullen meikkaamisen kanssa alkaa taas uusi aikakausi, kun kesän kevyt päivetys iholta alkaa kadota ja meikkiä ehkä tekeekin mieli laittaa enemmän, kun jatkuvaa hikoiluvaaraa ei jatkuvasti kylmenevien säiden vuoksi enää ole. Mun meikkipussiin ja kaappeihin on kertynyt syksyn mittaan vaikka mitä uutta kosmetiikkaa ja halusin jakaa parhaat hankinnat teidän kanssa!
Diorista on tullut viimeisen vuoden sisällä mun suosikkimerkkejä mitä tulee kosmetiikkaan ja nimenomaan meikkeihin. Tuon Forever-meikkivoiteen esittelinkin ensimmäisen kerran jo alkukesästä, mutta se ansaitsee tulla mainituksi toistamiseen. Ostin ensimmäisen tuubin viime vappuna ja se loppui vasta syyskuun lopussa. Yksi puteli kesti siis päivittäisessä käytössä 5kk, mikä on mun mielestä aika hyvä suoritus. En keksinyt tästä meikkivoiteesta mitään vikaa, jonka vuoksi kävin noutamassa uuden samanlaisen, vaikka yleensä tykkäänkin aina kokeilla uusia. Ehkä tästä nyt on tullut mun meikkipussi luottotuote, joka on ja pysyy! Diorblush-poskipunan puolestaan hankin jo kesällä. Oon blogissakin monesti maininnut, että AINA kesällä alan himoita meikissä oransseja sävyjä olipa sitten kyse huulipunasta, juuri poskipunasta tai vaikka kynsilakasta! Mulla ei ole pariin vuoteen ollut mitään poskipunaa ja kun löysin tämän Diorin oman Kicksin alelaarista päätin korjata tilanteen. Totuttuun Dior-laatuun tämä puna on äärettömän pigmenttistä ja vaikka oon tätä yksilöä käytellyt kesästä saakka, ei paletti silti ole tuon kuluneempi. Tälläisessä luksuskosmetiikassa on itse tuotteiden laadun lisäksi mun mielestä aivan ihanaa kuinka pakkauksetkin on mietitty viimeisenpäälle. Tuokin poskipunahylsy on pakattu kuvassa näkyvään samettipussiin
Mä en ole aiemmin testannut mitään erillisiä contour-tuotteita, vaan oon korostellut ihan valokynällä ja varjostanut aurinkopuuterilla. Kun bongasin tämän Maybellinen Master Contour V-shape-voidepuikon (voi apua miten pitkä nimi), uteliaisuus iski. Oon aiemminkin tykännyt ostaa esim. highlighterit voidemaisessa muodossa, joten ajattelin, että tälläinen voidemainen contourpuikkokin sopisi mun käyttöön hyvin. Ja niin sopikin. Tuossa on siis puikon toisella "laidalla" tummempi varjostussävy ja toisella (joka kuvassa näkyy vain inasen) vaaleampi korostus. Tämä on tosi nopea käyttää - sen kun pyyhkii sopivalla sävyllä viivat kasvojen oikeisiin kohtiin ja häivyttelee Beauty Blenderillä. Kiitosta tämä tuote saa hyvästä koostumuksestaan, häivyttäminen on tosi helppoa, eikä tarvitse pelätä, että jää mitään liian selviä "contourviivoja" näkyviin. Tästä oli muistaakseni kaksi sävyä, mulla on vaaleampi ja nuo sävyt tuntuu kyllä juuri sopivilta.
Sitten vielä kaksi rasva-rakkautta Sokoksen 3+1 päivillä pysähdyin Cliniquen tuotteiden luokse ja etenkin tämän tietyn kasvovoiteen tarjouksen kohdalle. Oon usein lukenut hehkutettavan tätä Dramatically Different Moisturizing Lotionia ja ajattelin että helkkari nyt tai ei koskaan. Tämä on siis kevyt, mutta samalla kosteuttava voide, joka on tarkoitettu kuivalle ja tai erittäin kuivalle sekaiholle. Mulla on siis aiemmin ollut aina ongelmana se, että sekaihon tuotteet eivät kosteuta pintakuivaa ihoa tarpeeksi, mutta kuivemmalle iholle suunnatut, täyteläisemmät tuotteet ovat taas sitten epäpuhtauksia välillä pukkaavalle iholle jatkuvassa käytössä liian rasvaisia. Mutta nyt, rauha on laskeutunut kasvoilleni. Muutaman viikon käytön jälkeen iho voi paremmin kuin oikeasti vuosiin. Ei kutise, punota tai kiristä, mutta myös näpyt ovat pysyneet poissa. Jos meno jatkuu tälläisenä aion ehdottomasti tehdä tästä vielä tarkemman hehkutuspostauksen! Toinen uusi lemppari on sitten jo mun Igstories-videoilla esiintynyt Garnierin uusi vartalovoide, jota mulla on nyt menossa kolmas puteli. Tämä imeytyy nopeasti ja tuoksu on täyttä rakkautta - tässä on hyvä, edullinen haastaja Victoria's Secret-kosteusvoiteille.

Ootteko te testailleet näitä samoja tuotteita?

6 kommenttia:

  1. Heii millainen tuo Diorin meikkivoide on, jättääkö ihoa yhtään kuultavaksi ja miten näppärästi peittää pikkuvirheitä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on Diorin peittävin meikkivoide ja sitä pystyy kerrostamaan, joten saa hyvin peitettyä virheet, tummat silmänaluset yms. Laadun tässä huomaa juuri siinä, että vaikka tuote on peittävä, sitä pystyy laittamaan aivan superohuen kerroksen, joten yleisilme on kuulas ja fresh :) mä vaadin nimittäin itse meikkivoiteelta just noita kahta - peittoa mutta kuulautta ja mikään muu tuote ei ole aiemmin pystynyt molempiin !

      Poista
  2. ihania lemppareita nää! :) mä testailin sokoksella kans tuota contour-puikkoa, mutta jätin sen vielä kauppaan. vaikutti kyllä niin kivalta, että varmaan haen sen vielä :) ja tuo cliniquen kasvovoide vaikuttaa kyllä kokeilemisen arvoiselta, mä nimittäin painin ihoni kanssa samojen ongelmien parissa :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo contour-puikko ylitti kyllä odotukset! Ja samaa voin sanoa Cliniquen kasvovoiteesta. Tota suositteli mulle alunperin mun työkaveri, joka vannoo kyseisen tuotteen nimeen. Oon käytellyt tota nyt parin viikon ajan ja kasvot on oikeasti voineet niin hyvin etten voi uskoa! Pintakuivan sekaihon ongelmiahan nimenomaan on sekin, että jossei kosteutta tule tarpeeksi voi epäpuhtauksia pukata ihan senkin takia. Tosta on olemassa myös vielä kevyempi versio, joka on koostumukseltaan geelimäistä, asiantuntevat myyjät varmasti osaa sanoa kumpi on sulle sopivampi :)

      Poista
  3. Noita Diorin meikkei en ookaan kokeillu, pitääpä laittaa testiin täs! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen testaamaan :) Mulla on ollut meikkivoiteen ja poskipunan lisäksi useita huulipunia/kiiltoja ja niitäkin täytyy kyllä kehua!

      Poista