10/28/2016

Light pink meets fur




Takki - H&m / Farkut - Bikbok / Kauluri - 2nd hand / Kengät - Andiamo/Kookenkä / Laukku - Michael Kors / Hanskat - Gina Tricot

Joka syksy käyn itseni kanssa taistelua aiheena: milloin voi pukea (teko)turkistakin päälle? Vielä en ole antanut lupaa, sillä mun turkki on todella paksu ja mielestäni kertakaikkiaan näyttää hassulta kovin lämpöisillä keleillä. Lisäksi siitä tulee kamala kastuessa, joten syyssateiden ajan on vielä sinniteltävä ilman. Kaivelin kuitenkin kaappien kätköistä jotakin helpottamaan pörröisyyden kaipuuta: turkiskaulurin.
Tän syksyn juttuja on ehdottomasti olleet vaaleanpunainen ja karva - joista jälkimmäinen taitaa tehdä uuden tulemisen joka vuosi. En ole varma, onko tuo mun kauluri ehkä vähän liian muhkea ja oonkin miettinyt pitäisikö kotikonstein lyhentää sitä vähän. Mutta hailakka pinkki ja karva kyllä sopivat kivasti yhteen. Tuo takki on vuodesta toiseen yhtä ihana - oikea materiaali ja leikkaus tekevät siitä niin ryhdikkään, että asu voi muutoin olla hyvin pelkistetty. Tämä asu ja kokonaisuus meikkeineen ja hiuksineen on muutenkin todella mua: naisellinen, yksinkertainen ja klassinen.

Miltä tämä look teistä näyttää? Entä iskeekö karvajutut teihin?

6 kommenttia:

  1. aivan ihana asu!! todella naisellinen ja tyylikäs, tykkään ihan hurjasti :) ♥ mä oon kans aivan rakastunut kaikkiin tekoturkisjuttuihin, niitä tulee kyllä munkin blogissa jatkossa vilkkumaan paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenni❤️ Ihana kuulla että asu iskee suhun :) jes karvahulluutta ilmassa siis sielläkin hahaa :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi että kiitoksia :) tää oli kyllä täysillä myös mun mieleen!

      Poista
  3. Miten ihana tuo kauluri, ja koko asu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla että se ei teistä näytä liian "muhkulta" jota itse epäilin :D kiitos paljon ihanasta kommentista ❤️

      Poista