10/05/2016

September Ig Stories

Huh se on jo lokakuu! Tänä vuonna syksy ei ole ollut yhtään niin epämiellyttävä, kuin tavallisesti. Uskon siihen olevan kaksi suurta syytä: upeat syyssäät ja Jyväskylä Perinteisesti joka kuun alussa oon tehnyt postauksen edellisen kuun kännykkäkuvista. Syyskuussa päivitin Instagramin jolloin käyttöön tuli uusi Instagram Stories-ominaisuus. Mullahan ei ole ikinä ollut Snappiä, koska oon halunnut välttää sitä kaiken somepaljouden vuoksi. Kun instaan tuli tämä "snäppikopio" aloin kuvailla juttuja sinne ja niimpä ajattelin, että tästä lähtien kännykkäkuvien sijaan teen joka kuukausi postauksen tallentamistani IG Stories-kuvista. Miltä kuulostaa?
 ①Heti syyskuun alussa mulla oli työmaratoni, kun oli 9 päivää putkeen töissä.. ②Onneksi arkea töiden keskellä ilahdutti treffailu kampaajaystävän kanssa ③Käytiin Sofian kanssa pitkästä aikaa syömässä Foodissa, mutta täytyy sanoa, että olin hiukan pettynyt - ruokalista oli muuttunut!
①Syyskuussa mulla oli poikkeuksellisesti kaksi vapaata viikonloppua töistä, joista toisena ihanat entiset työkaverit Seinäjoelta saapuivat mun iloksi ja käytiin tottakai katsastamassa Jyväskylän yöelämää! ②Mulla käy harvoin ketään pidempiaikaisia vieraita,joten innostuin, kun sain näille kaukaa saapuville tulijoille tarjota muutakin kuin vain kahvia ③Syyskuun kauniit ilmat antoivat mahdollisuuden pitkille lenkeille parhaan koiran kanssa  
 ①Kaikki jotka mun Instaa ja näitä Igstoryja reaaliajassa seuraa on varmaan jo pian kyllästynyt tähän naamaan - vaikka eihän tähän voi kyllästyä ♥ ②Sofian ja mun ravintolatreffien lisäksi metsästettiin mulle myös uutta täydellistä nudemattapunaa, ja löytyihän se! ③Mä en tykkää limsasta yms. hapollisista juomista ollenkaan, mutta nämä Vitamin Waterit on munkin makuun. Maistoin Seinäjoella tälläistä Limited Edition-makua. 
 ①Mun parvekkeelle paistaa aurinko pitkän aikaa päivästä ja siitä on kyllä saanut syksyn aikana nauttia onneksi useasti ②Jyväskylässä oli syyskuussa Street Food-tapahtuma, jossa kävin ensimmäistä kertaa. Suunnattiin kiertelemään iskän kanssa kahdestaan ja oltiin kyllä molemmat positiivisesti yllättyneitä tarjonnasta. Kuvan spiraaliperunat napattiin matkaan heti aluksi ja ne hujahti kyllä parempiin suihin todella nopeasti! ③Yhtenä vapaapäivänä sain kunnon hemmottelun, kun ihana työkaverini teki mulle tehohoidon ja tasoitti kuivia latvoja tästä letistä! 
①Kuivat ja aurinkoiset syyssäät on tehneet myös useat sieniretket mahdollisiksi! ②Eräänä perjantaina hain töiden jälkeen meidän naapurikahvilasta herkkusämpylän ja vietin illan laatuaikaa itseni seurassa ③Syysiltoina on ollut ihana käpertyä lämpöiseen peiton alle ja katsella hömppäsarjoja kynttilänvalossa. 
①Ostosreissulta, jolla hankin luultavasti syksyn käytetyimmän vaatteen - tuon neuleen! ②Seinäjoella piipahtaessani kävin myös verestämässä muistoja vanhassa työpaikassa. Toisaalta tuntuu, että olisin ollut sieltä jo ikuisuuden poissa, mutta siellä käydessä kaikki näytti olevan kuin ennenkin Työkaverit onkin ainut asia mitä Seinäjoelta kaipaan! ③Sunnuntaina ennen mun lähtöä takaisin Jyväskylään käytiin poikaystävän kanssa testaamassa Seinäjoen Vohvelihetki, jota voin kyllä suositella. Vohvelit oli aivan valtavat ja mietittiinkin, että ensi kerralla voidaan ottaa vaikka vain yksi puoliksi hahah!

Käytättekö te tätä Ig Stories-ominaisuutta? 

4 kommenttia:

  1. Super kiva idea, pidä tää! Ja hei mistä tuo vikan kollaasin neule on, näyttää ihan täydelliselle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes mahtavaa että pidit :) Se on ihan hm:stä! Kyllä tuossa parin pesun jälkeen huomaa henkkamaukan laadun, nyppyyntyy aika helposti mutta säilyttää kumminkin muotonsa. Ja värejä oli monia :)

      Poista
  2. En oo oppinu käyttää tota instan "snäppiä", jotenkin on ton virallisenkin snäpin käyttö jääny :D Ihania kuvia oot kyl ottanu <3 Näitä on niin kiva seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä taas oon ihan hullaantunut tosta Ig Storiesista (miten taipuukaan :D)! Kiva kuulla että näitä katselee mielellään :) ❤️

      Poista