1/14/2017

MOM or BOYFRIEND?




Takki - Helly Hansen / Farkut - Bikbok / Neule - Bikbok /Kengät - Ten Points / Laukku - Michael Kors / Pipo & lapaset - Ois

Hieman viime postaukseen viitaten, tässä asu jossa näkyy mun todelliset alelöydöt. Päätin, että tänä talvena haluan takin, jossa mulla ei ole IKINÄ kylmä ja niimpä Intersportin alennusmyyntien alkaessa riensin selvittämään takkivalikoimaa. Toivoin ajatonta, pidempää mallia vaaleassa värissä ja kun tämä Helly Hansenin oma oli yli 100e alennuksessa ei tarvinnut empiä. Takki on paksu ja pehmeä -kuin tyynyyn pukeutuisi ja valkoinen väri on täydellinen  Konepestävyys myös takaa sen, ettei likaantumisen suhteen tarvitse olla ihan neuroottisen varovainen! -20 asteen pakkaset saapuivatkin viime viikolla sopivasti ja uutukainen pääsi myös tosi testiin, läpäisten sen kirkkaasti - ei muuten palellut! 
Ja sitten nuo farkut. Mähän oon ollut vuosikaudet skinnyjeansien nimeen vannoja. Vaikka boyfriend-yms. mallit ovat olleet pinnalla tasaisin väliajoin, en ole edes suostunut sovittamaan mitään muita. Mitä tiukempi malli, sen parempi. Nyt Bikbokin alefarkkujen joukosta kuitenkin pisti silmään täysin mun muista farkuista poikkeavat yksilöt: suorilla lahkeilla ja kulutuksilla. Sovituskopissa jahkailin vaikka kuinka kauan! Toisaalta ihanan rento malli tuntui todella mukavalta päällä ja käärityt lahkeet miellytti silmää. Mutten kuitenkaan ollut ihan varma siitä onko tälläinen malli kuitenkaan mun juttu. Lopulta kuitenkin uteliaisuus (ja alehinta) voitti ja nyt oon viikonpäivät fiilistellyt mun uutta farkkulookkia hahah! 
Miltäs tämä kokonaisuus teidän silmään näyttää? Entä sanoisitteko noita farkkuja boyfriend- vai kenties momjeans-mallisiksi?

4 kommenttia:

  1. Ihana takki, ja muutenkin koko asu! <3
    En oikeasti tiedä.. ehkä boyfriend kuitenkin..? :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 mukava kuulla että näyttää susta hyvältä :) ja jep, ehkä mommyjeansit on kuitenkin vähän istuvampia.. Eipä sillä oikeastaan ole väliä, mutta haluaisin aina kutsua asioita niiden "oikeilla" nimillä :D

      Poista
  2. Ei nyt liity postaukseen mitenkään mut mua kiinnostais kuulla, mitä mieltä kampaajana oot hiusten co-pesusta, eli että pestään pelkällä hoitoaineella? Mä yllätyin kun ekan kerran pesin näin ja hiukset oikeesti puhdistu tosi hyvin. Nyt oon ollu pari kk tällä linjalla ja hiukset voi hyvin. Osaatko sanoa onko tästä oikeesti hyötyä hiuksille vai onko se ja sama shampoopesun kanssa? Kiitos jos vastaat! Vaikutat ihanalta tyypiltä ja pidät kivaa blogia, mukavaa vuotta 2017 (pikkusen myöhässä mut kuitenki!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nykyään hiustenhoidossa on tosiaan paljon pinnalla "luonnollisuus" ja pyrkimys hoitaa hiusta mahdollisimman hyvin (jonka vuoksi esim. öljybuumi on saanut valtavan suosion hiusalalla), siihen liittyy sitten myös näitä "no-shampoo"-linjoja sekä sun mainitseman hoitoainepesun lisäksi moni kokeilee myös pesutuotteiden jättämistä pois kokonaan, eli pelkkää vesipesua! Myös hoitoaineet sisältävät peseviä ainesosia (joskus paljon shampoita pienempiä määriä) ja jos hiuspohja ei ole kovin rasvoittuvaa tyyppiä, eikä muotoilutuotejäämiä tunnu kertyvän hiukseen, niin sanoisin ettei ole mitään pakkoa käyttää shampoota, jos tuntuu että hoitoaine puhdistaa sulla riittävän hyvin :) tiedän kuitenkin, että esim. mun hiuksille ja hiuspohjalle moinen ei sopisi! Mutta jos co-pesu toimii sulla ja hiukset tykkää, niin jatka tottakai samalla linjalla! :)
      Kiitos ja samoin hyvää alkanutta vuotta myös sulle <3

      Poista