1/21/2017

My current makeup bag

Syksyllä toteutin ensimmäistä kertaa klassisen laukun sisältö-postauksen ja hankkiessani joulun alla itselleni uuden meikkipussin tuli mieleen, että olisi hauska esitellä myös mitä se pitää sisällään. Joten tässäpä siis mun tällä hetkellä käytössä olevat tuotteet!
Tämä meikkipussukka on pienin mitä mulla on koskaan ollut ja niimpä mun piti tehdä organisointia meikkien suhteen, kun otin tämän käyttöön. Kaikki ylimääräinen sai lähteä! Siihen sakkiin kuului mm. rajauskynän nysiä (en edes tee rajauksia nykyään ikinä kun on ripsipidennykset), peitepuikon jämiä (hätävaroja, joite ei kuitenkaan koskaan käytä), luomiväripaletteja ja turhia meikkisiveltimiä. Mun arkimeikki ei juuri eroa ilta-/juhlameikeistä, joten siksi ei yksinkertaisesti tule edes käytettyä mitään valtavaa määrää erilaisia tuotteita. Niimpä nyt on ihanaa, kun meikkipussissa ei oikeasti ole MITÄÄN turhaa  
Mun meikkipohja koostuu kosteusvoiteen jälkeen levitettävästä Baby Skin pohjustusvoiteesta, sekä ihan parhaasta meikkivoiteesta ikinä, eli Diorin Foreveristä!
Meikkivoiteen jälkeen vielä tarpeen tullen korjailen ihon virheitä NYXin consealerilla ja sitten teen korostukset ja varjostukset NYX Wonder Stickillä. Koska oon aivan korostuskimallehullu on mulla ihan arkikäytössä Goshin Lumi Drops voidemainen highligther. 
Ai kamalaa miten suttuisen näköiseksi kaikki tälläiset meikkihylsyt aina menee! Mutta joka tapauksessa, aurinkopuuterina mulla on ollut jo pitkään sama (ja vähän liiankin riittoisa) H&m:n oma ja poskipuna puolestaan on Diorin!
Puuteria käytän aina vain ihan aavistuksen verran nenänpäähän, leukaan ja otsalle, joten puuterin "laadulla" ei mulle ole oikeastaan juuri mitään merkitystä. Niimpä oon kuluttanut jo pari tuollaista Rimmelin kivipuuteria - ihan vain koska se on tyyliin halvinta mahdollista. Meikin kiinnitän aina NYXin suihkeella. Kaiken muun meikin levitän aina BeautyBlenderillä, mutta aurinkopuuterille ja poskipunalle mulla on H&m:n siveltimet, molemmille omat!
Viimeisimpänä vielä meikkipussin ainoat tuotteet, jotka eivät ole käytössä päivittäin. NYXin kulmavahaa käytän vain silloin tällöin, jos tuntuu että kulmat eivät vain asetu. Ja H&m:n huultenrajauskynä pääsee käyttöön mikäli aion laittaa jotakin voimakkaamman sävyistä punaa - eli harvoin. Tämänkin hankin "läpinäkyvässä" sävyssä ihan siksi, ettei tarvitse olla joka punalle sopivaa kynää - eli taas säästyy tilaa hahah!

Kaikki käytössä olevat huulituotteethan mulla kulkee jo laukun sisältö-postauksessa esittelemässäni pussukassa, sillä päätän usein vasta työpaikalla mitä huulimeikkiä haluan käyttää ja siten on ainakin kyseinen tuote mukana, että voi päivän aikana lisäillä. Hauska huomata nyt, miten NYX-painotteinen mun meikkipussista onkaan tullut! 
Löytyykö teidän pusseista samoja tuotteita? Entä mitä tykkäsitte tälläisestä postauksesta?

2 kommenttia:

  1. söpö meikkipussi ja sulla näyttäis olevan aika monta mullekkin entuudestaan tuttua tuotetta käytössä :)! kiva postaus :>!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määkin tykästyin tohon pussukkaan :) kappas meillä onkin sitten yhteneväinen maku meikkien suhteen! Ja kiva kuulla että tällänen postaus oli sun mieleen :)

      Poista