4/21/2010

Kenguruita kaoottisessa kenkäviidakossa

Oon ihan kamalan väsynyt, mutta koska en oo taas moneen päivään postaillu niin aattelin nyt tehä tämmösen pika-entryn ettei seuraavasta tuu sitten niin hirveen pitkää!

Elisiis, ei päästy Italiaan sitten tänä keväänä. Lähtö siirtyy vissiin ens lokakuulle ..
Jokainen voi varmaan miettiä omalle kohalleen sitä fiilistä, mikä mulla oli, kun ton uutisen kuulin, että ei siitä sen enempää. Oon nyt jo melkein unohtanu koko pettymyksen ! =DD

Ja mikäs karvaan pettymyksen nielemiseen auttaisikaan niin hyvin, kuin ... SHOPPAILUTERAPIA :















Oon viimeaikoina tehny kirpparilta tosi hyvii löytöjä ja tässä uusin! Babycham söpöli-kengät, melkein oikeeta kokookin! 36 menee ihan hyvin paksun sukan kanssa n__n

(Muistakaahan klikkailla kuvia isommiksi!)
Ja sitten .... Maailman ehkä ihanimmat tommoset nauha-korkkarit FROM CITYMARKET WITH LOVE!
Voin kertoo, että kyllä teki kävisitte kaikki maholliset paikat läpi, jos teijän jalka ois kokoo 34 ! Oon huomannu, että Cittaris on tosi monii ihan naisten kenkiikin semmosii pikkukokoi, joten miksi miettisin liikaa kuinka noloo on ostaa jostain marketista kenkii, kun noi on kerta noin kivat ja sopivaa kokookin? :3
 
 Tossa on sit mun uus kevyt (ja kylmä) kevättakki, jonka ostin lähinnä Italiaa varten, mutta käytän sitä nyt Suomessakin ihan fiiliksissä, vaikka onkin vielä vähän kylmä (ainakin musta tuntuu siltä) tommoselle rimpulalle. Niimpä oon koulussa sisälläkin toi päällä. Hintaa en vaihteeksi muista, kun ostin ton jo viikonloppuna, mutta Seppälästä toi kummiskin on! Yllätyin aika suuresti, kun löysin noin kivan takin sieltä, koska en muista milloin oisin viimeksi poistunut kyseisestä kaupasta kassan kautta!

Oikeesti oon niin väsyny ja sekasin (+ läksyt on vielä tekemättä) joten en nyt saa aikaan mitään järkevää tekstiä. Lopuks vielä kynnet ja sit paapii n___n (.. Ainii ne läksyt.)
 
Kommentoikaahan taas jos mieleen tulee edes jotain sanottavaa
XOXO

2 kommenttia:

  1. Voi harmi että Italia-reissu peruuntu :C

    Oi että noi babychamit on ihanat..<3 Oon kateelline :D Ja nuin halvalla :o En tajuu kuinka sulla voi olla noin hurjan pieni jalka :o

    VastaaPoista
  2. Jepjep ois kyllä ollu kiva päästä vähän saapasmaahan tuhlailee rahoja, mutta nyt parin viikon sisään oon huomannu sen onnistuvan multa kyllä yhtä näppärästi täällä Suomessakin :DD

    Noi oli kyllä mainio löytö noi Chamit ♥
    Ja usko tai älä, et oo eka joka ei tajuu miten mun jalka on tän kokonen !! :-----D

    VastaaPoista