4/10/2010

Kirahvit kivasti kilpasilla

Huhhuh, mikä viikko - taas !
(Tulipas jotenkin takauma joihinkin seiska-luokan aikoihin totaa kuvaa ottaessa, kun sillon oli tapana aina peittää käsi tollein suulla :-------D)
Viikon :met ja X:ät :
Vikat tunnit mm. terppa ykköstä ja matikan neloskurssia käyty
X Tarkottaa sitä, että ens viikolla koeviikko
X Mun on pitänyt harjotella matikkaa jo monena päivänä, mutta jotenkin se on taas jäänyt
/X  Huomenna Jontun matikka-tukkari, tavotteena se että opin sen verran asioita että pääsen kokeen läpi
Enää 6 päivää Italian-matkaan !!!
Kävin tänään shoppailemassa
X En kerenny kattella mitään vaatteita, koska kaikki aika meni kenkien metsästykseen
Oon tän viikon aikana kuullu monen ihmisen suusta, et oon kaunistunu viimesen vuoden aikana tosi paljon ja se on saanu mut hyvälle tuulelle :3
Värjäsin VIIMEINKIN hiukset !!!
Oon ollu tän viikon aikana kaikesta kiireestä huolimatta tavanomaista paremmalla tuulella

Sydämiin olisin voinut lisätä myös sen, että Jonttu oli eilen meillä yötä ja vähän aikaa internetin ihmeellistä maailmaan kaiveltuamme löydettiin keksiohje, josta pitäisi syntyä suunnilleen Subwayssa myytävien keksien kopioita. No mehän sitten kokeiltiin ja tässä tulos;
Ohje löytyy täältä - voin kertoa että noi on vähintään yhtä hyviä kun ne Subwayn versiot Nam !

Mmm, tän päivän shoppailumaratonin saldo ois voinu ehkä olla runsaampikin, mutta oon loppujen lopuks kuitenkin aika tyytyväinen!
Aaaa rakastan tota laukkuu n____n Muistan kattoneeni tota jo viime kerralla, kun käytiin tuolla kirppiksellä ja kun se vielä oli siellä niin aattelin nyt sitten napata sen mukaani. Ja nyt oon tavattoman tyytyväinen päätökseeni! Toi on just semmonen sopivan tilava myös koululaukuks ja oon halunnu jo pitkään jotain laukkuu jossa ois tommosii jotain ryppysysteemeit ja nyt sain sen ja vieläpä noin halvalla!















Toi on vielä sisältä tommonen söpö musta-valkoraidallinen ah Me like !

Laukun lisäks ostin myös kengät. Meillä oli Jonnan kaa tavotteena löytää kummallekki jotkut hyvät kengät, millä jaksaa hyvin kävellä Italiassa, koska siellä kuulemma saatetaan kävellä 8 tuntiikin päivässä esim. kaikilla Firenzen-kierroksilla yms.
No kiersin taas Jyväskylän kaikki kenkäliikkeet läpi, eikä missään ollu mitään kivoja kenkiä kokoo 35.  Mietin, että pakkon mun on kuitenkin jotkut ostaa ja niimpä nappasin mukaan sit Andiamosta yhet semmoset tosi kivan näköset kangaskengät 10 min ennen sulkemisaikaa. Ne makso 39€ ja laitoin ne heti ulkona jalkaan, koska mun oli tarkotus kävellä keskustasta jäähallille ja aattelin et voin samalla vähän testaa niitä.
No niin totta vie testasin - kun olin perillä mun kummastaki kantapäästä vuos verta ihan sikana. Toi koko 36 on sen verran liian ison, että kantapäät pääsee nousee joka askeleella silleen vähäsen ja se kanta hiertää ihon rikki.
Nyt mun pitäis keksii perjantaihin mennessä, että mitä ihmettä teen?
Kai noihin vois jotkut pohjalliset laittaa et ne pienenis vähän, mutta en tiiä auttaako se kumminkaan paljoa kun ne on kuitenkin isot nimenomaan pituussuunnassa. Ää-ä sanon minä!
En muista oonko ollenkaan esitelly tota yhtä turkoosii flanellipaitaa, mut nytpähän teidän tulee sit sekin nähtyy ((: Ostin ton Tampereelta joskus pari viikkoo sitten ja tollekkaan mulla ei oikeesti ollu mitään tarvetta, mutta toi oli niin ihanan värinen, että oli pakko ostaa!
(Näytänpä muuten kivasti tossa kuvassa jotenkin tosi vammaselta :DD)

Ei mulla sit muuta :3
Paitsi et oon kuunnellu tätä nyt vissiin 2 viikkoo ihan koko ajan - kuunnelkaa toki tekin n__n

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti