4/14/2010

Matkakuumeisia biisoneita

Enää huominen ja se on menoa sitten - kohti Italiaa siis ! 0:
Tää on varmaan viimenen kerta, kun kirjotan ennen sitä reissua, koska oon kuitenkin huomenna tosi kiireinen, kun ajelen ympäri Jyväskylää haalien kasaan vielä viimesiä must-stuffeja mitä tarviin mukaan ja mitä ei kotoa löydy!
Lisäksi huomenna pitäisi käydä koulussa tekemässä enkun koekkin ... eheheh.

Eilen mun päivää piristi pienoinen shoppailukierros Jontun kanssa.
Oikeastaan kävin vaan palauttamassa yrittämässä palautusta Andiamossa niiden yksien kenkien suhteen, mutta ne ei suostunut ottamaan niitä takasin koska olin kerennyt kävellä niillä jo ulkona. Murrr, ärsyttää ihan kamalasti koska en tosiaankaan ole varma voinko käyttää niitä ..
Lisäksi kierreltiin vähän vaatekauppoja siinä toivossa että tehtäis jotain löytöjä.
Mun mukaan tarttui yks kiva semmonen iso neulepaita Ginasta - esittelen sen sitten paremmin, kun se on mulla päällä että saan kuvankin.
Tänään näytin mm. tolta. Mun H&M:än taannoisen tilauksen toinen erä saapui eilen ja toi paita on sen satoa.
Toikin on tommonen ylisuuri neulepaita, joka näyttää kivalta sekä vyön kanssa, että ilman. Ihan kevyttä kangasta ja mukava päällä Lisäks toi on niin pitkä, että käy ihan leggareidenkin kanssa, mikä on tietty aina plussaa! Hintaa en nyt voinut laittaa esille, koska en yksinkertaisesti muista mitä toi maksoi ja en jaksa alkaa selailemaan koko hooämmän nettikauppaa läpi etsien tota. Villinä veikkauksena heittäsin ton maksaneen ~ 25€
















Tossa  vielä tarkempi kuva tosta vyöstä ja korusta! Toi vyö on joku ikivanha, jonka ostin varmaan joskus seiskaluokan wnb-rokkari aikoinani (:-------D) ja korun sain Mialta synttärilahjaks muistaakseni viimevuonna Me likes.

Kummastusta tossa hempan paketissa herätti se, että ne lähetti mulle yhden bikini-setin alaosan ja lapun jossa todettiin yläosien olleen loppuunmyytyjä. Tosi hienoo että sain kuitenkin alaosan .. Nythän voin mennä Italiassa sitten rannalle - yläosattomissa!
.. Eivaan, kai ne aattelee et voisin yhistää ne johonkin toiseen yläosaan, mutta äh empä usko.
Harmi sinäänsä, sillä ne ois ollu kivat biksut.
No onneks mulla on tälläset (alaosa samaa sarjaa siis :3) jo aijemmasta tilauserästä kotiin rantautuneina, mutta oisin kyllä halunnu täks kesäks myös jotkut toiset. No - ehkä käy sitten kiertelemässä lisää ennen kun täällä Suomessa alkaa rantakelit lähestyä!

Tänään mua ilahdutti;
Uusi puuteri, jonka otin käyttöön. Ainakin näin ekalla kerralla vaikutti tositosi hyvältä ja se nyt ei ole ihme, kun on Dermosilin tuote kyseessä. Voin oikeesti suositella Dermosiliä kaikille, mutta eritoten kaikille herkkäihoisille ja monille kemikaaleille allergisille, niinku mulle.
Dermoshop - sieltä vain tilailemaan n___n

Hmnh, ehkä menen nyt lukemaan vähäksi aikaa enkkua. Odottelen yhtä pakettia kotiin saapuvaksi, kun siellä pitäisi olla mun tädin synttärilahja mulle. Vaikeaa kuvitella, että meitsi täyttää ensi viikolla 17! 0: Juurihan juhlin 10.v synttäreitäni.

Vi ses sitten parin viikon päästä, kun kotiudun Italiasta!
Voikaa hyvin ja kommailkaa,
XOXO

2 kommenttia:

  1. HUIPPUU MATKAAAA ! (:
    p.s ihana paita, pöllin sen seuraavalla kerralla ku nähää

    VastaaPoista
  2. Joo kuhan nyt päästäis lähtee .. )=<
    Ps. ET VARMAAN PÖLLI =DD

    VastaaPoista