12/27/2011

Chihuahua oppii nopeasti lahjonnan avulla

Hellurei! Meitsin joulu sujui lähinnä tälläisissä tunnelmissa:
Pääasiassa siis keittiönpöydän ääressä, joko syöden tai pelaillen!
Kannan korteni kekoon myös joka bloggarin pakollisen joululahjahehkutuksen suhteen. Kuusen alta löytyi mm tälläistä:















Olin ollut selvästi  kilttinä, sillä paketeista paljastui vaikka mitä kivaa! Porukat oli kuunnellu mun toiveita ja niimpä mun ei nyt tarvii investoida uuteen kosmetiikkaan varmaan ennen kesää :D Sekaan oli eksynyt myös ihania mun ajatusmaailmassa "luksus"-sarakkeeseen sijoittuvia tuotteita, kuten meikkisiveltimiä sekä meikinpohjustusvoide (joka on muuten aivan super) 
Enemmän kuin tarpeeseen (kuten kuvasta näkyy) tuli myös toi koruteline, johon tosin kaulakorut ei mahtuneet ollenkaan ehheeh ..

Lisäks äitillä oli välähtänyt ja se oli hankkinut mulle yllä näkyvän pikku-kirurgin väline setin kynsien hiomalaitteen, jonka testiajoa odotan sormet syyhyten. Hyvästi viilojen kanssa tuskailu!
Omaks "harmikseni" olin kuitenki tehny uudet kynnet jo ennen aattoa:
Aina, jos ostan joulun lähellä itelleni jotain, en ikinä haluu kutsua sitä joululahjaks. Musta ois vaan jotenkin outoa ostaa lahjoja ittelleen. Niimpä tämä 21. päivä kotiuttamani liikkis karvalaukku EI OLE joululahja, mutta esiteltäköön se samassa sarjassa kuitenkin:















Eikö olekkin hauskaa, kuinka ero karmean ja upean välillä onkin niin häilyvä?

Tänään suuntasin alennusmyynteihin poistuen samalla kotoa ensimmäistä kertaa aaton jälkeen - ihanaa lorvimista tää joululoma. Kyseinen hämmentävä siirto toteutettiin tämän näköisenä:
Tällä hetkellä täytyy sanoa, että rakastan mun hiuksia Jopa hillitön lettikiharapehko näyttää siilin kanssa vaan jotenkin hyvältä.

Aleostokset esittäytyvät varmaankin myöhemmin, sillä tää postaus alkaa hipoa ja kilometrimittoja. Sitäpaitsi, Skins taitaa kutsua mua nyt!

XOXO

2 kommenttia:

  1. ihana toi murmurin rusetti :DD

    VastaaPoista
  2. Anon: Hahah Murmur ei oo asiasta ihan samaa mieltä :DD Mutta joka vuosi sillä on tuo!

    VastaaPoista