12/30/2011

Valkohai valitsee saaliinsa tarkoin

He(i)pat ! Tässäpä lupailtu pikkupostaus tiistain alennusmyynti-saaliista. Olin ehkä vähän pettynyt tarjontaan, sillä Gina Tricot tais olla ainoo mesta missä kassajonot oli ovelle asti alekamaa oli selkeesti puoli kaupallista! Mutta seuraavanlaista settiä mukaan kuitenkin tarttui:
Niittivibanen rannekoru kotiutui Bijou Brigittestä naurettavan halvalla euron hinnalla
Mun aleshoppailuun kuuluu perinteisesti se, että aina tarttuu mukaan jotain muutakin kuin -234093% lapuin varustettuja tuotteita. Muita kohtalontovereita? Jokatapauksessa, tää JC:stä löytynyt sormus toimitti tällä kertaa sitä virkaa! 
Kenties kaikkein mieluisin löydös oli tää Ginan lirttitoppi, jota oon muistaakseni katellut myös normaalihintaisena. Ihanan perushyvä vaate, jossa on kuitenkin ton nahkasisusteisen taskun vuoksi jotakin vähän erilaista ja jännää. Meitsi tykkää, mites te?

XOXO

6 kommenttia:

  1. Rapu: Kiitsa oon itekkin samaa mieltä (=

    VastaaPoista
  2. Sul on ihana läväri, se sopii sulle tosi hyvin :) Ja alennusmyynneistä ei mullekaa oikee löytyny mitään... :/

    http://lissukka-liveforlife.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. LIISA: Kiitsa oon kanssa niiiiin rakastunut tohon medusaan että en osaa ees ajatella elämää ennen sitä ((=

    VastaaPoista