12/11/2011

Harjalisko oli takuulla upea näky

Heipähei! Viimepäivinä oon
kyhännyt omin pikku kätösin piparkakkutalon.
aloittanut massiivisen kirppariprojektin ja vienyt armottoman määrän kamaa kirpputorille.














iloinnut Jyväskylän uudesta korukaupasta ..

sekä aikaisesta vai pitäisikö sanoa myöhäisestä joululahjasta, kun Vilma lahjoi mua ihanan-kamalalla-kuva-albumilla sekä mattakynsilakalla!
awwitellut kenkiin pesän tehnyttä Murmuria.
ja tottakai tehnyt uudet, jouluvibaiset kynnet

Nyt kiiruhdan seurailemaan Bb-finaalia, joka taustalla par aikaa pauhaa. Ihanaa viikkoa kaikille!
XOXO

4 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄ toi korvakoru!!!! mistä tollasia saa!!

    VastaaPoista
  2. Ihanuus joulukynnet :) ja oon ihan ton kilpurin fani!
    ps. janica voitti nyt sitte, mua vaan potuttaa ko Rami tippu :D

    VastaaPoista
  3. ansku: Tossa on linkki Ur&Pennin nettisaitille mikä on siis Jyväskylään uutena rantautunu korukauppa (((=

    Rapu: Kiitsa tv. minä ja Murmur! Ja joooo mää en osaa oikeen sanoo mitä mieltä oon tosta Janican voitosta .. ite oisin varmaan henk. koht mieluiten suonu sen potin Sebastianille! (=

    VastaaPoista
  4. mää ja vilma väkerrellään tollanen sun piparitalon suora kopio! oon varma siitä... yritys tulee olee hyvä 10
    T.BUN

    VastaaPoista