12/09/2012

Antilooppi ja gaselli ovat lähestulkoon lajitovereita

Hopotihoi ja heppakammoiset heti silmät kiinni! Ihan hassua - kuinka mones heppapostaus tää jo on tän syksyn puolella?





Käytiin kirpsakan talvilauantaiaamun ratoksi Vilman kanssa koulimassa taas Tuulispäätä. Mikäli noista maneesilaatuisista räpsyistä mitään erottaa, hypättiin siis ja olin ihan fiilareissa, kun sain suorittaa niinkin vaikeita (köhköh) temppuja kuin laukanvaihdot esteen päällä jihuu. Kävin ponin kanssa loppukäynneillä ilman satulaa lumisessa maastossa - ainakin mun sielu lepäs, hepan taisi tehdä samoin vasta kun ruoka-annos päätyi hetkeä myöhemmin turvan eteen. Huomatkaa mukaan mahdutetut kuvaekstrat nimillä "jäätynyt pulla maneesin peilissä" ja "taiteellinen näkemykseni hevosesta Tuulispää".

Eihän kellään olisi lahjoittaa mulle vuokrakopoa?
XOXO

6 kommenttia:

  1. HAHAH toi feikkienkkuviltti on niiiin mun ylpeys XDDD maukas toi toka kuva!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli hauskaa ton viltin kanssa kun yritettiin saada se tonne selkään niin, että mun ei tarviis tulla alas XDDD Mut joo Tuupe on hienona tuossa kuvassa kyllä (:

      Poista
  2. Hiiii mäkin kävin lauantaina ratsastamassa! Ekaa kertaa kaheksaan vuoteen ja kyllä oli nannaa. : ) Hevoselliset kaverit on ehdottoman tarpeellisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 100% samaa mieltä tosta viimesestä lauseesta! :DD

      Poista
  3. Voi eiii nää heppapostaukset tekee niin höpöö! :) ihana valjakko<3

    VastaaPoista