12/07/2012

Myös lemmikkihiirten syketiheys on tavattoman korkea

Moikka moi pitkästä aikaa ! Ihan ekaksi, huippua joulukuuta kaikille Meikäläisen alkukuu on ainakin alkanut kamalan kiireisesti, mutta nyt kun päivätyöt viimein keskiviikkona loppui ja jäljelle jäi vain hauskat iltahommat, niin vapaa-aikaakin alkaa varmaan vihdoin siunaantua. Onneksi on iPhone ja oon töistä toiseen juostessani kerennyt räpsiä vähän sieltä täältä kuvia. 
①Iltatyönaama. Oon ainakin viimeaikojen päivittäisten 12h työrupeamien aikana laittanut arkimeikin pysyvyyden kunnolla testiin ②Keilahallilla oon järjestellyt jos jonkunlaisia pikkujouluja safkoineen ③Juomia unohtamatta - ette voi arvata miten katkera olin kun kannoin tollasia puteleita saunakabinettiin eräänä perjantai-iltana, jonka itse tietenkin vietin sitten kokonaan töissä ④Ärsyttää, kun oon joku ihme kausiurheilija - taisiis alati tulee kyllä liikuntaa harrastettua, mutta lajimieltymykset vaihtelee aina. Puolen vuoden saliputken jälkeen oon nyt hurahtanut juoksemiseen. Hieno homma Essi näin talvea vasten.
①Kuvassa elintarvike jonka käyttö on mennyt viime aikoina niin överiksi, että osa mun verestä on varmaan korvaantunu kofeiinilla.②Kerkesin yhtenä päivänä käydä metsästämässä uusia juoksutrikoita. Ei löytynyt kivoja, joten naisellisia normeja noudattaen ostin lohdutukseksi parit alusvaatteet ehehehe, oonko ainut jolle käy näin? ③&④ Tänä aamuna olin super ja siivosin vaatekaapin. Pari jätesäkillistä lähti varastoon "kirpparille"-teksteillä varustettuna ja juuri kun iloitsin siitä miten hyvässä järjestyksessä mun kaappi nyt on älysin että kodinhoitohuoneessa lepäsi jäätävä kasa kamaa, joka oli juuri tullut pyykistä.. 

Tällä hetkellä kuuntelen parasta musiikkia ja valmistaudun rauhalliseen iltaan tyttöjen kanssa. Mennään porukalla syömään ja oon ihan täpinöissäni tosta, sillä ei olla taas nähty koko porukalla pariin viikkoon. Huomenna ratsastamaan - siitä ehkä lisää myöhemmin !

Muistakaa edelleen laitella niitä kysymyksiä ja tietenkin seurailla mua Instagrammissa, jota näinä kiirepäivinäkin kerkeän paremmin päivitellä.
XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti