12/08/2012

Italianvinttikoira palelee pohjavillattomuuttaan





Jebou! Pari viikkoa sitten posti toi mukanaan kauan odotetun paketin. Olin kolunnut Jyväskylästä niin kirpparit kuin kaupat moneen kertaan täydellisen talvitakin toivossa, mutta kun ei niin ei. Jonkun aikaa ujosteltuani uskaltauduin tilaamaan Sheinside:lta yllä esittäytyvän armeijanvihreän karvaihanuuden Mua jännitti kamalasti mahtaako paketista paljastua tyystin väärä tuote tai suvaitseeko koko setti ylipäätäänsä ikinä saapua Suomen maan kamaralle, sillä sen verran ristiriitaista palautetta olen ko. firmasta kuullut/lukenut. Lisäksi epäilytti se, että toi oli kooltaan onesize ja olin ihan varma, että se ei todellakaan tule mahtumaan mulle. Mutta onneksi kaikki pelot osoittautui turhiksi!
Tykkään tosta ihan himona - miltäs teidän silmään näyttää?
XOXO

4 kommenttia: