1/28/2015

Treenifiiliksiä & belfieitä

Mulla oli eilen pitkästä aikaa vapaapäivä, jolle en ollut suunnitellut yhtään mitään tekemistä. Rentouttavan aamiaisen jälkeen olin täynnä energiaa, joten vetäisin treenin pitkän kaavan kautta
Muistatte varmaan mun kahvakuulaintoilupostauksen vuoden alusta? Innostus ei ole hiipunut vieläkään, vaan päin vastoin! Mulle treenaamisessa on aina ollut kaikkein vaikeinta salille lähteminen. Nyt tätä ongelmaa ei ole, kun saan tehtyä tehokkaita treenejä kotona. Tässä meidän kolmiossa on yksi ns. ylimääräinen huone, joka ollaankin nyt pyhitetty jumppaamiselle. Haaveilen kahvakuulan ja käsipainojen lisäksi vielä sellaisesta isosta jumppapallosta, sillä rakastan tehdä keskivartaloa sen avulla.
Jokaisen treenin päätteeksi olen ruvennut tekemään käsilläseisonta harjoituksia. Suosittelen kaikkia kokeilemaan, kuulostaa helpolta mutta todellisuudessa kyseessä on tehokas koko vartalon liike, jota voi verrata lankkupitoon - joka tosi suoritetaan tässä tapauksessa pääalaspäin. 

Olisiko teillä jotain postaustoiveita treeneihin ja hyvinvointiin liittyen? Tykkään kirjoittaa näistä aiheista, joten otan toivomuksia mielelläni vastaan

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos (: Hyvän näköisillä vaatteilla on paljon kivempi treenatakkin ♥

      Poista
  2. Tää postaus oli kuin veitsellä sydämeen.

    Oon treenannu nyt parisen vuotta ahkerasti tuota takapuolta, mutta ei vaan kasva. Ei sitten ollenkaan. Haluan vain kuolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, tää ei todellakaan ollut postauksen tarkoitus! Varmasti sulla on tullut tuloksia, mutta omalle kropalle tulee helposti niin sokeaksi. Ja tietysti kaikilla ei kehity lihasryhmät samalla lailla. Sulla voi olla esimerkiksi olkapäät joista moni on kateellinen ♥

      Poista
  3. Vauu mikä kroppa <33!! Ihanat treenivaatteet :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon ♥ Meillä on ilmeisesti samanlainen maku treenivaatteiden suhteen!

      Poista