1/13/2015

UGG Austaralia Azalea


Materialismionnellisuus Mulle iski tänään koulussa ihan järjetön migreeni ja kun pääsin kotiin makasin pimeässä huoneessa itku kurkussa varmaan tunnin käyden välillä haukkaamassa miehen tarjoamaa ruokaa. En tiedä olisinko palannut enää tänään elävien kirjoihin ellei mulla olisi ollut hyvää motivaattoria - postissa odotti nimittäin ihana paketti!
Oon haaveillut jo kauan aidoista Ugg-kengistä lukuisia feikkiversioita (mm. kesäfestareilla) tuhottuani. Kun bongasin nämä Azalea-mallin kengät Junkyardin alesta ja jäljellä oli vielä lemppari Chestnut-väriä juuri mun kokoisena joten päätin toteuttaa haaveeni. Olin jo aiemmin päättänyt, että mun ekat Uggit on ehdottomasti tollaiset napilliset, jostain syystä ne on mun mielestä söpöimmät Lienee turha edes kertoa, huomaako näissä eron halpisversioihin verratessa.. Villa kenkien sisällä on aivan älyttömän pehmoista ja kantaosissa on tukeva vahvike, joten näiden uskon säilyttävän paremmin muotonsa kuin feikkisisarensa. Kirjoitan tätä postausta tälläkin hetkellä nuo kengät jalassa enkä malta odottaa huomista, kun pääsen tepastelemaan näillä kouluun.
Nyt saa sataa vaikka viisi metriä lisää lunta - mun varpaita ei enää palele

6 kommenttia:

  1. Täydelliset <33 niin söpöt ja näyttää super lämpimiltä :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä just niin lämpimät miltä näyttääkin ♥

      Poista
  2. sanalla sanoen täydelliset <3 noi hapsutin asiat on nii söpöt< 3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että nää iskee teihinkin ♥ Ja joo noi hapsuhommat on kiva yksityiskohta (:

      Poista
  3. Siis kesäfestareilla ??? :'D ihanat ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :D Feikkiuggit on ollee festareilla mukavat esim. iltojen viiletessä ja karvaiseen varteen on ollut helppo sujauttaa piilopullo jos toinenkin (;

      Poista