2/16/2015

A Day Full of LOVE

Kiitos kuvasta Oona 

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille Maanantain vapaan aamun kunniaksi on vielä aika palata viikonloppuun ja etenkin lauantain unohtumattomaan ystävänpäivään. Mua instagramissa (@esssisi) seuraavat saivatkin jo reaaliajassa vihiä lauantain puuhista. Olin nimittäin mallina luokkakavereideni järjestämässä Pala Kauneutta-muotinäytöksessä, joka toimi heidän opinnäytetyönään. Heräsin aamulla viiden aikaan ja kuudelta aloitettiin kampauksen ja meikin tekeminen. Näytöksiä meillä oli päivällä kaksi ja näytöspaikkana toimi Seinäjoen Torikeskuksen aula. Päivä oli kaiken kaikkiaan todella jännittävä, mutta myös ihana Meillä oli hyvä tiimi ja kaikki sujui suunnitellusti. Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä nukuin yli 12h univelkojen ja stressin laukeamisen vuoksi ja nyt tuntuu siltä, kuin tuosta päivästä olisi kulunut jo pitkäkin aika! Mieli (ja kännykän kuva-albumi) on kuitenkin täynnä ihania muistoja tapahtumasta. Toivottavasti seuraavan kerran vedän morsiuspuvun päälleni sitten omana hääpäivänäni hihih
Mitä tykkäätte mun puvusta, meikistä ja hiuksista? Itse en siis saanut vaikuttaa koko lookkiin mitenkään, mutta mun mielestä tiimi osasi tehdä huippuja valintoja vai mitä?

2 kommenttia:

  1. Siis mulla loksahti suu auki!!! Näytät ihan sairaan hyvältä <3 upea mekko, meikki ja kampaus!! Huh!! Aivan mahtavaa että oot päässyt mukaan tuollaiseen :) varmasti päivä oli sellainen jonka muistaa vielä pitkään :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista Emilia ♥ Todellakin olin kyllä sellainen päivä, jonka tulen muistamaan varmaan loppuelämän (:

      Poista