2/08/2015

Longchamp Le Pliage




Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille Miten teidän viikonloput sujuivat? Ajattelin, että nyt on sopiva aika esitellä viime viikonloppuisen Helsingin reissun lempiostos. Muistatte varmaan, kun syksyllä postasin kirpputorilta löytyneestä Longchampin laukusta? Ihastuin ajattomaan ja käytännölliseen Le Pliage-malliin ikihyviksi, mutta musta laukku oli mulle arkikäyttöön hitusen liian pieni.. Niimpä olin jo puoliksi päättänyt ostavani Helsingistä uuden, saman merkkisen mutta suuremman laukun ja kun pääsimme Stockmannin laukkuosastolle hypistelemään näitä ihanuuksia, ei kauaa tarvinnut miettiä. Päätettiin kummatkin kotiuttaa tälläiset täydellisyydet Mustan version jälkeen olin alkanut unelmoida vaaleammasta väristä ja tämä beige olikin siksi mun valinta. Nyt laukku on ollut mulla käytössä viikon ja tämä suurempi koko on ollut aivan mainio.
Löytyykö teiltä Longchamp-tuotteita? Vai miellyttävätkö nämä klassikot lainkaan silmää?

4 kommenttia:

  1. Miellyttää kyllä silmää todellakin <3 tosi kaunis :)<3 kelpais tännekki ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että laukku näyttää myös susta hyvältä ♥ Ehkäpä jonain päivänä saat kotiuttaa omasi (:

      Poista
  2. Mulla on tuo ihan sama, kotiutin sen jo viime syksynä ja palvellut mua todella hyvin siitä asti <3 Tuo isompi koko on ihana myös sitä varten, kun lähtee vaikka yökylään, niin sinne mahtuu paljon kaikkea mukaan :) Mielettömän tyytyväinen oon ite vieläkin, ja ihamaa että säkin oot ollut tyytyväinen tuohon ihanuuteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei joo, toi on tosi hyvä lisä, että tällä isommalla koolla pärjää myös yön-kahden reissuilla mainiosti (: Ihanaa, että oot ollut tyytyväinen laukkuusi ♥

      Poista