2/28/2015

Hiusten leikkaus - 4 vuoden tauon jälkeen


Ihanaa lauantai-iltaa! Mun hiihtolomaan on kuulunut paljon mukavaa puuhaa ja yhtenä niistä ylitin maanantaina itseni - kävin kampaajalla En ollut ennen hiusalan opiskelua ajatellutkaan, kuka kampaajan hiukset laittaa? Meillä on koulussa säännöllisesti omien hiusten päiviä, mutta koska en värjää tukkaani, enkä ole kaivannut leikkausta, olen aina ollut vain laittamassa muiden hiuksia.
Mun hiuksia oli tosiaan leikattu viimeksi 4 vuotta sitten, ellei otsatukkia tai sivusiiliä lasketa. Tähän asti olin pärjännyt hiusten kanssa ihan hyvin, mutta aivan viime aikoina latva tuntui pörrööntyvän erityisen paljon ja jouduin käyttämään sen silottelemiseen paljon aikaa ja tuotteita. Niimpä päätin, että nyt on aika luopua senteistä, vaikka se kovasti jännittikin! Varasin ajan ihanalle Mallalle, joka tietää kuinka tarkka olen tukastani ja niimpä saatoin nauttia pienestä hemmotteluhetkestä rauhassa, luottaen Mallaan täysin
Ja lopputulos - olen todella tyytyväinen Tuosta vasemmanpuoleisesta kuvasta huomaa, että kyllähän tuo latva siistimisen tarpeessa oli. Leikattiin mun tukkaan selkeä v-linja taakse, jolloin aivan keskeltä takaa mittaa otettiin vähemmän, mutta sivulta reilummin. Nyt tukka on tyvestä latvaan ihanan sileä ja pörröt ovat poissa. Luulempa, etten harkitse seuraavaa latvojen siistimistä ihan neljää vuotta hahah. Näistä kuvista ei aivan selvästi nää, mutta vanha vaalennettu latva leikattiin lähes täysin pois ja niimpä voi sanoa mun tukka on nyt kokonaan omaa luonnollista väriä.
Haluan vielä vinkata teille ihanista hiustuotteista Tällä viikolla saapuivat nimittäin tilaamani Davinesin Oi-sarjan shampoo ja hoitoaine, joita voin suositella lämpimästi ihan kaikille. Olenkin useissa hiustuotepostauksissa hehkuttanut kyseisen tuoteperheen hiusöljyä ja nämä pesutuotteet ovat aivan yhtä verrattomia. Tuoksuiltaan koko italialainen Davines-sarja on ihanan erikoinen ja näma Oi-perheen tuotteet ovat spa-henkisiä yrttisellä tuoksullaan. Vaikuttavina aineina tässä parissa on mm. Roucou-kasvin öljy, sekä ruusuöljy joten lopputuloksena on täydellisen pehmeät ja sileät hiukset

Löytyykö teistä lukijoista yhtä harkitsevia hiusten leikkaajia? Entä oletteko tutustuneet Davines-sarjaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti