9/14/2015

First of this autumn


Trenssi - Only
Neulosmekko - Seppälä
Huivi - Cubus
Kengät - Nike
Laukku - Michael Kors
Alkusyksy on monen muun tavoin myös mun lemppariaikaa pukeutumisen suhteen. On vielä riittävän lämmin mekoille ja hameille, mutta etenkin aamuisin ja illan viiletessä paksut huivit ja kerrospukeutuminen tulevat tarpeen. Syksyä varten etsin koko kesän täydellistä trenssiä ja olin jo osittain luopunut toivosta, kunnes viikonloppuna kierrellessäni kauppoja Jyväskylässä törmäsin tähän  yksilöön sattumalta Onlyssa - jossa käyn tavallisesti todella harvoin. Tästä takista löytyvät kaikki ominaisuudet joita toivoinkin: kevyt, laskeutuva materiaali, vaalea beige väri, mielenkiintoinen leikkaus ja nauha vyötäröllä. Nyt syyspukeutumiseen tuli jälleen intoa lisää, kun pääsen yhdistelemään tätä täydellistä takkia erilaisiin kokonaisuuksiin Miltä asu teistä näyttää? Entä oletteko te trenssi-ihmisiä?

4 kommenttia:

  1. Ooo mikä asu ja nainen<3 tuo mekko on ihana! :) Mulla taitaa muuten olla sama takki, mutta mustana :D Toki olen ostanut sen viime keväänä, että en sitte tiiä paljonko niiden mallisto on muuttunut ;) Ja oli myös positiivinen yllätys löytää se Onlysta. Joskus kyseisen puljen valikoima yllättää!:) Sulle muuten sopii myös hiukset todella hyvin noin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ Joo mä luulen että noita on edelleen liikkeissä myös mustina, sillä ainakin Onlyn myyjä höpötti mulle jotakin mustasta versiosta :D Mä itse tykkään pitää hiuksia eniten auki, mutta aina se ei ole käytännöllistä. Kiva kuulla, että myös hätäinen niskanuttura näyttää hyvältä muiden silmiin (:

      Poista
  2. Aivan täydellinen syysasu ja sinä niin kauniina <3 Itsekin olen himoinnut tuollaista poolokauluksista mekkoa, täytyy varmaan joku päivä käydä hieman kaupoilla kiertelemässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Nämä poolo/turtleneckmekot on kyllä ihania, suosittelen hankkimaan oman vastaavan (: Jotenkin mekosta tulee ihanan paljon arkisempi tuollaisella kauluksella ja myös neulosmateriaali päivittää klassista kotelomekkoa enemmän arkiseksi.

      Poista