9/02/2015

Summer style check

Kalenterin kääntyessä syyskuun puolelle on kai myönnettävä, että kesä on nyt ohi. Vaikka aurinko lämmittääkin vielä päivisin, ovat aamut jo huurteisia ja koleita sekä illat pimeitä. Tämä kesä oli edelliseen verrattuna kylmä ja sateinen. Vaikka elokuussa saimmekin vielä nauttia lämpimistä ilmoista ei uusia kesävaatteita juuri tarvinnut hankkia. Tavallaan olen vähän innoissani syksystä pukeutumisen suhteen. Muhkeita kaulahuiveja, kerrospukeutumista ja nahkahansikkaita. Halusin kauden vaihtumisen kunniaksi koota yhteen kesäisiä asuja - joista näistäkin näkyy ilmojen koleus: pitkiä housuja ja takkeja. Mutta toisaalta myös monia kesän suosikkejani, kuten hameet ja uudet ihanat asusteet  
1. Simppeli asu kynähameella
2. Black jumpsuit
3. Kukkainen kimono
4. Shoppailuasu mustan, harmaan ja valkoisen sävyissä
5. Babyblue&white
6. Uusi hattu in action

Mikä asuista on teidän lempparinne? Itse sanoisin 3. tai 5.! Toivottavasti saan pian kuvattua joitakin syysasuja, joita olen jo mielessäni kasaillut. Oletteko te jo innoissanne syksyn pukeutumisesta vai saisiko intiaanikesä jatkua?

8 kommenttia:

  1. Nämä kaikkihan on aivan ihania ja sulla on hyvä tyyli! Mun ehdottomat lempparit ovat 2 ja 4 :) Tuo nahkatakki on ihana <3 Sekä viimeisessä asussa hattu on upea. Mä olen ihan innossani kaikista syysasuista ja ideoita on vaikka kuinka, pitäisi vaan ehtiä kuvailemaan :D Meidän pitää mennä joku kerta yhdessä kuvaamaan syysasuja! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon kehuista ♥ Oon kyllä ilonen, että kesällä tuli kuvailtua monia tosi erilaisia asuja. Vitsit kiva kuulla, että säkin fiilistelet syyspukeutumista. Ja niin todellakin pitäisi ♥ (:

      Poista
  2. Hei tein melkein samanlaisen postauksen hetki sitten! Mun suosikki on numero 4! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa haha, hauska sattuma (: 4. asu näköjään iskee teihin lukijoihin ♥

      Poista
  3. Hei, mistä on nuo ihanat viimesessä asussa näkyvät ruskeat nilkkurit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nilkkurit ostin kevättalvella K-kengästä (vai mikä Koo-kenkä se nykyään onkaan) ! (:

      Poista