11/02/2015

Louis Vuitton Neverfull GM Damier Azur

Kun keväällä tultiin tilanteeseen, että joudun jäämään yksin Seinäjoelle kesäksi, päätin että jos selviän kesästä inhoamassani kaupungissa ostan itselleni palkinnoksi unelmieni laukun. Kesä meni ja vaikka palkintolaukku kävi välillä mielessäni, olin liian kiireinen ajatellakseni asiaa. Kuitenkin, viikko sitten sunnuntaina Facebookin merkkikirppiksellä eteeni tuli tarjous, josta en voinut kieltäytyä.
Ja nyt maailman täydellisin laukku on mun Kyseessä on klassinen Louis Vuitton Neverfull, koossa Gm ja damier azur-kuosilla. Olen haaveillut Neverfull-laukusta jo vuoden päivät ja myös kuosi on ollut selkeänä mielessä, sillä vaalea damier azur iskee muhun kaikista LV:n kuoseista eniten. Pitkään olen pähkäillyt laukun koon suhteen. Neverfulliahan on saatavilla kolmessa koossa, pm, mm ja gm. Pienin pm on ollut poissuljettuna aina, mutta olen pohtinut keskikoon ja suurimman väliltä. Lopulta päädyin kuitenkin suurimpaan, sillä en halunnut ikinä kohdata sitä hetkeä, että maailman täydellisin laukku kävisikin mulle arkikäytössä liian pieneksi.
Mulla ei ollut pitkään aikaan menoa Helsinkiin, jossa siis sijaitsee Suomen ainoa Louis Vuittonin liike. Lisäksi mietin, olinko todella valmis maksamaan laukusta niin paljon, kuin tämän kyseisen unelmani ovh. oli. Niimpä selailin avoimin mielin merkkikirppiksiä Facessa, sillä todella valvotulta kirppissivustolta ostamisen tiesin turvalliseksi. Tuntui kuitenkin, ettei Neverfullia haluamallani kuosilla ja suurimmassa koossa ollut myytävänä koskaan. Olin jo vähällä luovuttaa ja harkita toista kuosia, mutta onneksi pysyin suunnitelmassani, sillä tämä täydellisyys tuli vastaan.
Laukku saapui mulle postissa viime torstaina ja viikonlopun ajan olen saanut liikuskella unelmieni laukku olallani Todellista materialismionnea on se, kun aamulla herätessä hymyilyttää ajatus siitä, että saa lähteä töihin uuden laukun kanssa. Gm kokoinen Neverfull vetää sisäänsä aivan kaiken mitä nainen voi arjessa tarvita, lompakko, kalenteri, suurempikin juomapullo, eväät, kerrospukeutumisaikakaudella lisävaatteet yms. Laukku toimii myös salikassina täydellisesti ja LV lupaakin hihnojen kestävän 200kg:n painon, joten laukussa voi huoletta kantaa hurjat määrät tavaraa. Kunnoltaan tämä yksilö on kuin uusi, lukuunottamatta nahkaosien kaunista patinaa - joka minulle sopiikin hyvin. Vachetta-nahka kun muistuttaa uutena väriltään kalkkunaa ja tummumisen odottelu olisi ollut hermoja raastavaa.
Laukun ollessa tyhjempi sivuosien remmeistä vetämällä kokoa saa pienennettyä ja laukku saa uuden ulkonäön mikä on myös yksi Neverfullin hyvistä ominaisuuksista. Kaikenkaikkiaan en voisi olla ostokseeni tyytyväisempi. Nyt, kun tyylini on vakiintunut, uskallan panostaa ajattomaan laukkuun suuren rahasumman, sillä tiedän tämän kestävän käyttöä ja säilyttävän, ellei jopa nostavan arvoaan ajan saatossa. En malta odottaa, että pääsen kuvailemaan teille asukuvia tämän ihanuuden kanssa. Varoitan jo etukäteen, että kyseinen laukku tulee näkymään blogissa paljon.
Louis Vuitton jakaa mielipiteitä, oletteko te puolesta vai vastaan? 

10 kommenttia:

  1. Ah!!! Mulla on itelläni kyseinen laukku samassa koossa, mutta damier ebene-kuosilla. Ostin uutena Helsingin liikkeestä, enkä ole päivääkään katunut, se vaan on niin ihana. Hyvän ostoksen olet tehnyt! :) Tuo kyllä kestää aikaa ja on todella kaunis. Monet ei tajua miksi tuhlata rahaa yhteen laukkuun, ja minä, joka matkustelen paljon, sanon aina että uhrasin yhden Amerikan matkan verran rahaa siihen - ehkä se kertoo miten paljon sitä laukkua olen vuosia halunnut. :D

    www.rantapallo.fi/grasshopper

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ebenekin on kyllä kaunis kuosi ja se oliskin ollut mun kakkosvaihtoehto jossei tätä olisi löytynyt. Myös monet Lv:n pienemmät laukut näyttää todella hyviltä DE-kuosilla ❤️ Oon sun kanssa ihan samaa mieltä siitä, että laadukkaaseen ja ajattomaan laukkuun ei ole hullua panostaa tälläisiä summia. Sitä paitsi LV:n hinnat tuntuu nousevan vain koko ajan, joten mikäli laukku ei jonakin päivänä enää tunnu omalta, saa myydessä siitä vielä hyvän hinnan. Kuinkahan montaa H&m:n laukkua myydään vielä vuosienkin jälkeen käytettyinä priimakunnossa? (:

      Poista
  2. Miten mä olen voinut missata tämän postauksen! :oTuo laukku on kyllä aivan ihana ja mulle tuli hyvä mieli, että sait sen itsellesi<3<3 Tekisi mieli ostaa Eva, mutta samalla punnitsen tässä että tarttenko sitä oikeasti. Mulla on tuo yksi vakkari laukku ja olen muutenkin tosi huono käyttämään laukkuja.. Ehkä teen kanssa jonkun tavoitteen ja sitten palkitsen itseni jos onnistun siinä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Linda, vähän ihana kuulla että sulle tuli hyvä mieli mun laukku-unelman toteutumisesta ♥ Evakin on kyllä ihana pienempi Luikkari. Mun mielestä tälläisiä kalliimpia hankintoja tehdessä onkin kiva asettaa itselle jonkin tavoite, jonka saavutettuaan ostoksen saa toteuttaa! Matkalla kohti tavoitetta ja haavelaukkua tulee todella punnittua, tarvitseeko sitä :D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Tämä on kyllä todellinen unelma (:

      Poista
  4. Kiinnostaa tietää että miksi ihmeessä asut paikassa jota vihaat? Useassa postauksessa lukee kuinka kamala paikka Seinäjoki on..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei valitettavasti voi valita asuinpaikkaansa, vaan siihen vaikuttavat työ, koulupaikka jne. Tällä hetkellä asutaan täällä, koska mun miehen koulu on täällä. Toivon, että asiaan tulee kuitenkin pian muutos. Toisaalta tälläinen kokemus myös vahvistaa ja ainakin olen nyt tutustunut kaupunkiin ja maakuntaan, jossa en missään nimessä halua asua (:

      Poista
  5. On se kyllä kaunis <3 Mahtavaa, että rohkaistuit ostamaan tämän! Oon itsekin alkanut haaveilemaan NF:stä ja kyllä sellainen täytyy varmaan kotiuttaa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oon ihan samaa mieltä, että kaikessa yksinkertaisuudessaan tämä on todella kaunis laukku ❤️ Suosittelen kyllä sullekin, ihan täydellinen laukku arkeen (:

      Poista