6/25/2012

Iloinen iguanodon on ihastuttava näky

Mjau! Halusin tulla esittelemään teille pari kivaa juttua, vaikka mun oikeasti pitäisi olla jo nukkumassa. Tää voitaisiin lukee myös perinteisen kesäiseksi "olen elossa"-postaukseksi, mutta ei nyt lueta eihän?
Hopeanhohtoinen neulenapapaita tarttui mukaan viime viikolla kirpparilta. Oon aikalailla sitä mieltä, ettei mun massu ansaitse tollasta esittelyä, mutta jos jokin vaate tuntuu mukavalta päällä, kiiltää ja maksaa vain 5e, voin joustaa periaatteista. 

Nyt kun kelaan tää toinen ei oikeastaan oo kiva juttu, mutta haluun jakaa sen teijän kanssa:
Henkisesti oon jo toipunu Provinssista, mutta mun nilkka viettää vissiin näillä näkymin vielä jonkun aikaa muistellen tota reissua eheh, kohtalontovereita ?

Nyt kiidän unten maille! Taino, oikeasti teen tähän perään huomiselle ajastetun postauksen juhannuksesta.
XOXO

2 kommenttia:

  1. Ihana paita!! Voit huoletta esitellä napaasi,usko pois :-) oot ihan tavattoman nätti!

    VastaaPoista