6/06/2012

Vasikka saa korvalävistyksen aika nuorena

Hau! Tänään kävin tekemässä viimeisen pääsykokeen ja (lohdutukseksi) kaappaamassa GT:stä aikas hienon korvakoruasian. Nyt hymyilyttää, koska tästä alkoi mun kesäloma - joka tosin loppuu jo ylihuomenna. Loma on kuitenkin aina loma!
XOXO


Ps. Toivoisin teiltä kommenttia siitä, mistä jutuista tykkäätte tän blogin ulkoasussa tällä hetkellä! Mua on nimittäin alkanut vähän kyllästyttää tämä ja tahtoisin kovasti kuulla teidän mielipiteitä näin uudistusta suunnitellessa.

8 kommenttia:

  1. hieno korvahommeli :)

    mä tykkään tosta bannerista ja söpöistä väreistä. ja sitte ihanista yksityiskohdista mitä täällä on :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korvahommeli on upeus kyllä ! ((: Ja kiitoksiapiitoksia mielipiteestä.

      Poista
  2. Terppaa! Hauskaa kesälomaa sullekin(:

    Kun noita parannusehdotuksia kyselit, niin jos aikaa löytyy voisit askarrella uuden yläkuvan tuohon, koska esim. noi tekstit ei oikeen näy kunnolla, piirtäsit/kirjottasit siihen vaikka ite?

    Kirjoitusten otsikoista tykkäilen kovasti, ja postausten isot tekstit tuolla on jotain niin kivaa (:

    Tää linkkien väri on musta turhan vaalee ja pikkusen vaikee nähdä varsinkin jos ei ole ihan "ihanteellisessa" kulmassa. :D (Huomaathan miten isoja vikoja löydän blogistas;D)

    Taustakuvasta en osaa sanoa mitään muuta, kuin että olin taivaissa, kun näin tämän ulkan edellisen jälkeen, näytti niin freesiltä(: (joo olen lukenut blogiass anonyyminä ties kuinka kauan.:D) Jos itteäs huvittaa tuota vaihtaa, niin anna mennä, siitähän se lähtee;)!

    Haluan muuten kertoo vielä miten löysin blogis, hain siis bilsaan juttuun tietoo jostain okapeista tai muista otuksista, joista ei suomeksi ihan hirveesti löytynyt, lopulta silmään pisti google-haun tuloksena just Sun otsikko, ai että miten petyin kun en löytänytkään pitkää artikkelia kyseisen elukan elintavoista ja ai miten hurjan iloinen olin kun palasin tänne tutkimaan ja totesin, että olen löytänyt ehkä yhen symppattisimmista blogeista;). Tuosta siis joku pari vuotta, niin että otsikoista on paitsi huvia myös hyötyä, ja ne oikeestaan tosi sulosia:)

    LOL mun parannusehdotuskommentista (sanahirviö) tulikin "älä sitte poista tätä etkä tätä"-kommentti, sorii(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit mua hymyilytti tota kommenttia lueskellessa ((: Ihan ekana kiitän ja kumarran (vai pitäisikö niiata) pitkäaikaisesta mukana pysymisestä. Välillä tuntuu ihanalta kuulla, että joku lukija muistaa esim. vanhan ulkoasun, kun joskus tuntuu etten enää itekkään muista niin kaukaisia juttuja !

      Parannusehdotukset (jep, jo toikin on itessään pitkä sana..) laitan kaikki korvan taakse (;

      Poista
  3. aika hauska toi koru!! :) ulkoasu on söpö, mites olis välillä joku yksivärinen vaikka? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sytyin tolle ihan kympillä etenkin siks, että en voi normaalisti pitää mitään "halpis"korviksia, koska oon niin nikkeliallergikko - mut koska toi ei mene mihinkään reikään (kuulostaapa pahalta..) niin olemme kuin luotuja toisillemme!

      Ja jepjep visioin itsekkin jotain yksiväristä vaihteeksi ! (:

      Poista
  4. YLIMAUKAS!!! ihana määki oon tota hypistelly :DD lore oot kuul!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TOI PYSY BAARISSAKIN !!! Okei kerran tippu kun reivasin yli-innokkaasti mutta aika hyvä (: Oot kuul myös !

      Poista