6/01/2012

Kun on kiire pinkoo metsäjäniskin minkä jaloistaan pääsee

Ciao! Laulaa luikuttelen nyt samaa virttä, kuin varmasti kaikki lakkia huomenna päänupin koristeeksi havittelevat bloggaajat: viimepäivät on olleet ihan tajuttoman kiireisiä huhhuh.
Ja koska mulla ei näiden juhlien järkkäämisen vuoksi olisi muutenkin ollut  tarpeeksi hillitön hoppu, heitin eilen pääsykokeiden vuoksi kevyen 14h päivä Helsingissä reissun - ypöyksin.
Oon oikeesti aika ylpee itestäni, sillä en oo todellakaan mikään tottunut kulkija mitä pääkaupunkiseutuun tulee, mutta löysin kuin löysinkin (kahdelta ihmiseltä neuvoa kysyttyäni..) oikeen yliopistorakennuksen!
Keksin vieläpä itselleni (yllänäkyvän kamerahuoraamisen ja aterioinin lisäksi) järkevää puuhaa ylimääräisiksi tunneiksi, joita hassujen juna-aikataulujen vuoksi ennen ja jälkeen ton kokeen oli useampia. Niimpä niin, mikäpäs sen parempaa tekemistä olisi, kuin shoppailu hihs
Kotiutin Monkista tollasen taas karmeen ja überupean rajamailla häilyvän lompakon, joka taisi tulla raskaaksi heti päädyttyään mun hoiviin (kuulostaapa huolestuttavalta..), ei suinkaan valtavista rahamääristä vaan noista "muutamista" clubikorteista johtuen eheheh :D
Jotta kukaan ei vain unohtaisi mun vanhaa lompakkoa teen sille vielä kunniaa kuvan muodossa. Paras.
Oon todennu, että mulla on ihan liian vähän kaikkia peruspenttipaitoja, niimpä taioin H&M:n uumenista itelleni tollasen t-paitarievun. Hymyilyttää (vaikkei tossa kuvassa kyllä), että toi on ihan tasan saman värinen, kun mun huominen mekko!

Ja näin kehnosti rakennetun aasinsillan kautta sanottakoon nyt superisti onnea kaikille huomisille ylioppilaille ja kaikille muillekkin valmistuneille siellä ruudun toisella puolella Huomenna on edessä piiiiiiitkä, mutta takuulla huippu päivä - taidankin tästä kipittää sitä odotellen treffeille nukkumatin kanssa!
XOXO

4 kommenttia:

  1. Onnea nääääääin paljon ihana Essi!:)<3 nauti päivästä täysin rinnoin, oon ylpee teistä kaikista lakin saaneista ja nii onnellinen teän puolesta!:) laitat sitten paljon kuvia tännekin, se mekko on taatusti ihana, samoin toi paita :) nyt vaa CHILL&PARTY!!

    VastaaPoista
  2. toinen yloppilas :)3. kesäkuuta 2012 klo 23.01

    hävettää iha mite usein oon käyny täällä rämppää, et joko ois juhlapostausta... :D paljon kuvia sit, jookos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah tänään sun odotus palkitaan voin luvata ;D Ja onnea sinnekkin päin lakista !

      Poista