8/29/2013

Salama-nteri vai sala-manteri?

Heissansaa ! Viikko on (tuttuun tapaan) hurahtanut hirmuista vauhtia kivojen juttujen parissa. Ihan uskomatonta, että nykyään kouluun on kiva mennä. Syksymmällä pimeiden aamujen herätyksiä helpottaa aivan takuulla ajatus kaikesta uudesta ja mielenkiintoisesta mitä tuun päivän aikana oppimaan.
①Tällä viikolla ollaan saatu olla paljon itse "mallipäinä". Tässä mun look ennen käsittelyä. ②Ja tässä lopputulos. Noora pesi, föönasi ja suoristi mun tukan etuosioita lukuunottamatta ja voi veljet oli taas silkkisen pehmeät hiukset ③Ollaan myös vierailtu viikon aikana luokan kanssa muutamissa Jyväskylän kampaamotukuissa. ④Joista ei tietenkään kykene poistumaan ilman toinen toistaan "tarpeellisempia" tuotteita. Halvat tukkuhinnat koituu vielä mun lompakon kohtaloksi, oon varma siitä! Onneksi ollaan saatu myös joitakin tuotteita ihan ilmaiseksi kokeiluun.
①Koulun ohella oon koittanut käydä ainakin sen muutaman kerran viikossa salilla, vaikka välillä tuntuu, ettei neljän jälkeen koulusta tullessa tarvitsisi muuta kuin mennä väsyneenä suoraan nukkumaan. ②En oo pitkään aikaan postaillut MITÄÄN kynsiin liittyvää, sillä nää on olleet taas koko kesän kasvatusvaiheessa. Viimein alkaa jotain tulostakin näkyä ③Ja tässäpä vielä föönikampaus maanantailta. Sukupuoleton (oikeesti kertokaa vapaasti näettekö tossa miehen vai naisen?) henkilö sai sivuleteillä varustetun voimakkaasti tyvikohotetun pörrökampauksen!

Huomenna ollaan lähdössä muutamien kampaajatytyjen kanssa valloittamaan Jyväskylän yöelämää, joten voi hyvin olla, että olen kykeneväinen palailemaan blogin pariin vasta ensi viikon puolella. Siispä kivat viikonloput kaikille siellä ruudun toisella puolen !
XOXO

Ps. liittyen tohon edelliseen ulkoasupostaukseen, haluisin kysäistä onko muilla bloggaajilla ilmennyt ongelmaa Bloggerin mallin muokkaus-toiminnon kanssa? Tarkoitan siis sitä, jolla saa kätevästi muutettua lähes kaikkea blogin ulkoasussa värit, taustat, fontit jne. Mun piti nimittäin tehdä kaikki muutokset suoraan html-koodeihin, koska se työkalu ei antanut jostain syystä muuttaa MITÄÄN. Onneksi olen koodari heheh.

6 kommenttia:

  1. tää on niin ihanaa lukee kuinka sulla on intoo käydä koulua! ite samalla alalla ja vikaa vuotta viedään ja ainoo mitä voin sanoo on, etten todellakaan jää alalle :'DD mutta tsemppiä koulunkäyntiin ja btw, en kestä ku oot noin nätti! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa minä oon kyllä tykänyt hirveesti tän kuukauden verran mitä nyt oon paka-opiskelija ollut (: Toivottavasti sää löydät sitten mielenkiintosemman alan tuon tilalle. Lukion käytyäni huomasin, ettei tosiaankaan kannata tuhlata aikaa hommiin, joista ei yhtään tykkää. Ja vooi kiitoksia kovasti ♥

      Poista
  2. Oon ihan fiiliksissä näistä sun koulupostauksista! Ihanaa nähdä minkälaista opiskelu hiusalalla on =)

    http://shesbadtothebone.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua kuulla että luette näitä mielellään, sillä mun elämä pyörii nytten tosi vahvasti hiushommien ympärillä, joten se arvatenkin näkyy täällä blogissa (:

      Poista
  3. sul on ihan täydellii kroppa :o

    VastaaPoista