8/13/2013

Satelliittipaikannin asetetaan haiden ja delfiinien tapauksessa evän tyveen



Hoi! Eilen lähdin kouluun ylempänä näkyvässä varustuksessa. Kun palasin reissultani (tuntui muuten 16 asti kestävä koulupäivä TODELLA pitkältä) huulen alla nökötti tommoinen koru Instassa seuraavat saikin smiley-päivityksen reaaliajassa!
Itse tykkään tästä hirmusti, vaikka oon aikaisemmin aatellut, ettei kyseinen lävistys sovi mulle suurien ja epätasaisten etuhampaiden vuoksi. 
Mitäs siellä tuumitaan? Jeejee vai eiei?
XOXO

6 kommenttia:

  1. Toi koru sopii sulle paremmin ku mikään!! :) Aivan ihana! Tiäks, mä niistä edellisistä hymykuvista, jossa kyselit, että mikä puuttuu (medusa?) pohdin, että miksei sulla ole smileytä! :D Oooot niin söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii eikä - oot mun lävistysvisionääri :DD Mutta voi kiitoksia, minäkin pidän tästä korusta kovin (:

      Poista
  2. Ps. tee tukkatutorial tosta kampauksesta! pakko pakko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on mun normaali kiire-kampaus, joten täytyy joskus toteuttaa tuo rauhassa, niin ehättää kuvatkin ottaa (:

      Poista
  3. iihana toi sun smiley!! näytitki viimepostauksessa vähä oudolta, kun ei ollut metskuja naamassa :D mutta toi on kyllä niin kiva :)) ja sullon tosi ihanat hiukset c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määkin olin pari päivää henkisesti ihan hukassa, kun naamassa ei ollut mitään ylimääräistä (: Kiva kuulla, että näyttää muidenkin kuin mun silmään hyvältä!

      Poista