3/12/2015

Aurinkoisen päivän herkkuhetki parvekkeella

Ette arvaa mitä mä tein tänään ekaa kertaa tänä keväänä? Nautin kahvihetkestä parvekkeella Meidän lasitetulle parvekkeelle paistaa suoraan aurinko useamman tunnin päivästä ja tänään koulun jälkeen heitin aurinkolasit nenälle ja suuntasin kahvikupin kanssa partsille. Mukaan nappasin myös mun uuden paheen - Danio juustokakun makuisen rahkan. Löysin noita vähän aikaa sitten tarjouksesta ja oli pakko testata. Oikean juustokakun maku on kyllä saatu vangittua tähän rahkaherkkuun todella hyvin ja menee todellakin pienestä herkusta. Muutamista kuvista on myös huomattavissa mulle uusi juttu, nimittäin musta kahvi. Miten tälläisestä maitokahvien ja lattejen rakastajasta on tullut mustan kahvin ystävä? Salaisuus on yksinkertaisempi kuin itsekään uskon, nimittäin luonnon tehotuote kookosöljy. Teelusikallinen kookosöljyä kahvin seassa taittaa makua juuri sopivasti maitokahviin tottuneelle, joten viime aikoina mun on tullut nautittua aina silloin tällöin kahvini mustana. En tiedä miksi, mutta etenkin iltapäivällä mun tekee usein mieli kahvia, mutta maitokahvikupillista en kuitenkaan välttämättä saa kokonaan alas vaikka aamulla voisin juoda useammankin kupillisen. Tälläinen kookosöljykahvi sen sijaan uppoaa paremmin kuin hyvin Kuinka moni kahvittelija uskaltaa kokeilla tätä niksiä? Entä onko joku muu päässyt nauttimaan välipalahetkiä aurinkoisessa ulkoilmassa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti