3/17/2015

Last few weeks through my phone

 Tykkään lukea puhelinkuvapostauksia muiden blogeista, vaikka seuraisinkin bloggaajaa myös instagramissa - blogin puolella kuviin on kiva saada aina pieniä "selityksiä". Pitkästä aikaa päätin myös itse julkaista tälläisen postauksen, etenkin ajatellen niitä lukijoita, jotka eivät mua instassa seuraa. Kuuluuko puhelinkuvapostaukset teidän suosikkeihin?
①Viime postauksessa kerroinkin, kuinka menin perjantaina testaamaan uutta salia. Homma ei jäänyt pelkäksi testailuksi, vaan hankin itselleni salijäsenyyden pitkästä aikaa yli vuoden tauon jälkeen!②Motivaatio liikunnan suhteen on taas aivan huipussaan, mikä on ihana tunne Me käydään nyt miehen kanssa samalla salilla, joten treeniseurakin on maailman parasta! ③Lisää iloisia uutisia: mun pähkinäallergia taitaa pikkuhiljaa olla historiaa. Vuosi sitten aloin sietää mantelia ja joulun aikaan testailin varovasti miedoimpia pähkinöitä ja nyt menevät kaikki! Ette arvaakaan kuinka paljon iloa tämä juttu on tuottanut mulle. Pähkinöitä kuluu nyt kaikessa ja kaikissa muodoissa - paahdettuna salaatissa ja kotitekoisessa myslissä, pelkiltään välipalana ja maapähkinävoin muodossa NAM ④Pipokauden pikkuhiljaa päätyttyä olen piristänyt päivän lookkia suurilla leteillä. 
①Iltapalasmoothie ja hyvää luettavaa - rentouttava hetki ennen nukkumaanmenoa ②Ihanasta Suskusta tuli mun varmaan loppuelämän ripsihuoltaja, kun hän taikoi räpsyistä vielä entistäkin tuuheammat ③Vilman kanssa käytiin hiihtolomalla testaamassa uudistunut Wilhelmiinan Konditoria, joka oli muuttanut uusiin tiloihin. Kyseinen kahvila kuului jo ennestään mun lemppareihin, mutta nämä uudet tilat nostivat sen heti kakkossijalle top-kahviloiden listaan - suosittelen lämpimästi kaikille Jyväskyläläisille ④Ylintä ja alinta näistä on toteutettu melko ansiokkaasti, mutta kirjoja en ole lähiaikoina juurikaan lukenut, sillä en ole kuullut/nähnyt/muistanut mitään uutta hyvää luettavaa. Olisiko teillä jotakin hyviä lukuvinkkejä?
①Coco Chanel-sitaatit on olleet mun tutkinnan alla viime aikoina paljonkin ja yksi tälläinen löytyy myös juuri edellisellä viikolla esittelemästäni opinnäytetyöstä ②Selfie, jossa näkyy tämän hetken kaikki lempparivaatteet ja -asusteet: syvä v-aukkoinen paita, paksu neulostakki, Guessin kaulakoru ja näyttävät Bb-korvikset ③Ensimmäisten parvekekahvien fiilistelyä ④Viime viikolla suoritin myös kampaus-ehostusnäytön, jonka kampausta näkyy tässä. Kyseinen näyttö oli mulle itselle värinäytön ohella se, jota odotin eniten jonka suhteen olin todella innoissani, sempä takia toivon saavani tästä näytöstä hyvän arvosanan.

Suurin osa näistä kuvista on näkynyt tosiaan jo mun instagram-tilillä @esssisi, jota seuraamalla pääsee reaaliajassa seurailemaan tekemisiäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti