6/01/2015

A New Hairdresser Outfit

Edelliseen sneak peek-postaukseen joku olikin heittänyt aika hyvän arvauksen mun juhlapäivän asusta, mutta shortsihaalarin sijaan kyseessä olikin kokopitkä unelma Tämän haalarin minulle tarjosi siis House of Brandon ja kuten viime postauksessa hehkutinkin, suosittelen kyseistä verkkokauppaa kaikille suuren valikoiman, nopean toimitusajan ja ystävällisen palvelun vuoksi.
Koska kaunis haalari oli itsessään näyttävä, halusin pitää lookin muuten yksinkertaisena. Hopeiset korut, nuden värinen laukku ja hiukset siistillä nutturalla. Kokonaisuus oli mielestäni hillitty ja onnistunut ja siinä oli mukava viettää juhlapäivää. Haalari pääsee varmasti käyttöön vielä monissa muissa juhlissa, sillä ihastuin täysin siihen miten helppo mutta juhlava vaate onkaan kyseessä!

Itse valmistujaisjuhlien kuvasaldo jäi melko pieneksi, kun en itse kerennyt kuvia näpsimään vieraiden kanssa seurustelun lomassa. Kameran unohtuminen pöydälle kertookin jo osaksi siitä, kuinka mukava päivä olikaan. Meillä oli ihanan pienet juhlat aivan lähimpien sukulaisten ja ystävien kanssa Vietän nyt parhaillani pisintä kesälomaa ainakin viiteen vuoteen ja palaan vasta viikon päästä maanantaina Seinäjoelle työn merkeissä - virallisena parturikampaajana!
Oliko teillä viikonloppuna valmistujais-tai yo-juhlia? 

4 kommenttia:

  1. Oi miten hyvältä tuo näyttää päälläsi! :) Mulla on sellaine kroppa etten pysty kokopitkiä käyttämään tai näytän jotenkin hassulta :D Paljon onnea myös vasta valmistuneelle parturikaampaajalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ♥ Mäkin olin ihan varma, ettei tollainen kokopuku pue mua, olenhan lyhyt ja mun jalat on kaukana pitkistä ja solakoista, mutta korkkareiden ryhdittämänä kokonaisuus näyttikin hyvältä (: Suosittelen siis suakin rohkeasti kokeilemaan kokopukua, saatat yllättyä !

      Poista
  2. Ihana asu <3 onnea valmistuneelle!!!:)<3

    VastaaPoista