6/30/2015

In Love with Victoria's Secret

Hurahdin Victoria's Secret ihonhoitotuotteisiin heti päästyäni näitä ensimmäisen kerran testailemaan viime kesänä. Missään muissa vartalovoiteissa tuoksut eivät ole näin monipuolisia saatika kestä iholla yhtä kauaa. Myös Body Mistit ovat todella käteviä kuljettaa esim. laukussa mukana, jos haluaa tuoksua koko päivän freesiltä. Lasipulloihin pakattuja "oikeita" hajuvesiä en ikinä uskaltaisi pitää käsilaukussa rikkoutumisvaaran vuoksi. Victoria's Secret tuotteissa viehättää tuoksujen lisäksi söpö ulkonäkö ja se, että jopa kasseihin, joihin tuotteet pakataan on panostettu - ne ovat ihanan pinkkejä ja luksuksen tuntua tuovat silkkipaperit, joihin tuotteet kääritään.
Viikonloppuna mua odotti Jyväskylässä ihana yllätys, kun olin saanut tädiltäni tuliaiseksi kaksi uutta vartalovoidetta. Tiedättekö sen hullun tunteen, kun päivällä odottaa jo iltaa, ihan vaan että pääsee suihkun jälkeen testailemaan uutta rasvaa? Mulla tätä samaa on havaittavissa oikeastaan ihan minkä vain kosmetiikan suhteen.. Kaunis paperikassi pääsi myös heti näkyväksi osaksi asunnon sisustusta.
Söpöstä kassista paljastui Endless Love ja Coconut Passion vartalovoiteet, joista jälkimmäinen onkin mun lemppari Victoria's Secret tuoksuista Kookoksen ja vaniljan ystäville tämä herkullinen tuoksuyhdistelmä on vastustamaton. Oon fiiliksissä siitä, että nyt voin rasvata itseni Coconut Passion-vartalovoiteella ja suihkutella päivän mittaan iholle huoletta samaa Body Mistiä. Aiemmin on aina pitänyt miettiä uskaltaako suihketta lisäillä päivällä, kun ei muista mikä vartalovoiteiden tuoksuista on alla. Endless Love oli mulle ihan uusi tuttavuus, mutta ihana sekin Kukkaistuoksuinen voide sai heti kehut mieheltä, joten tätäkin raikasta tuoksua voin vain suositella!
Oletteko te hurahtaneet VS-tuotteisiin vai onko tämä hypetys kenties mielestänne täysin aiheetonta?

8 kommenttia:

  1. Oho, sullaha on paljon nuita!:) Itellä on vaan kaks bodymistiä ja yks pikku rasvapurkki. Oon kyllä iha hurahtanu vs:siin, tekis mieli hamstrata nuo kaikki!:D Rakastan noiden kaikkien tuoksua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo huomasin itsekin näitä kuvatessa, että kappas onhan näitä kertynyt :D Toki vartalovoiteet kuluukin nopsaan.. Sama täällä, rakastan noita tuoksuja niin paljon ♥

      Poista
  2. Mä kanssa rakastan VS:n tuotteita! Noir Tease on mun lempparituoksu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että löytyy muitakin VS-hulluja :D Oi mä en olekaan tota tuoksua tainnut ikinä testaillakkaan, pitääpä laittaa muistiin (:

      Poista
  3. VS:n tuotteet on aivan ihania<3 Multa löytyy lähinnä body mistejä kun en noita kosteusvoiteita pysty käyttämään :/ Tän postauksen myötä tuli kyllä hirveä halu ostaa lisää noita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä on kyllä aivan ihania tuotteita ♥ Voih, no onneksi pystyt käyttämään noita body mistejä, niin pääset nauttimaan VS-tuoksumaailmasta ! Heh, näitä ei kyllä koskaan voi olla liikaa..

      Poista