6/10/2015

Kurkkaus treenivaatekaappiin

Kaikista asu- ja vaatepostauksista huolimatta tulee mun harvoin esiteltyä mitään treenivaatteitani. Hetki sitten salikuteiden joukkoon saapui kuitenkin pari uutuutta, jolloin sain "syyn" kuvailla myös tätä osaa vaatekaapista. Mun treenivaatetuksessa tärkeintä on mukavuus ja ulkonäkö - tässä järjestyksessä. En siis ole minkään tietyn merkin vannoutunut kannattaja, mutta mm. Niken mallistoissa on paljon mun näköisiä vaatteita. Yhtälailla ostan kuitenkin treenivaatteita myös Gina Tricotista ja H&m:stä, mistä milloinkin löytyy pirteitä värejä

Tämä Gina Tricotin urheilutoppi on hyvä esimerkki mun lemppari salipaidoista. Tykkään treenata hihattomissa, sillä jotenkin esim. t-paidan hihat ahdistaa, pitkähihaisesta puhumattakaan. Inhoan sellaista "tukalaa" kuumuutta, jonka vuoksi tälläiset kevyet ja ilmavat vaatteet on treenatessa mun mieleen - vaikka tuleekin hiki, ilma silti vaihtuu ja eikä olo muutu tuskaiseksi rankassakaan treenissä. Tässä topissa on myös näkyvillä mun suosikkivärejä treenivaatteissa: mitä kirkkaampaa pinkkiä, sen parempi ♥

Nämä Niken trikoot sain yhteistyössä House of Brandonilta ja niistä tuli heti mun suosikit Näiden materiaali on kevyttä, kuin toinen iho ja napakan joustinvyötärön ansioista näitä housuja ei tarvitse treenatessa korjailla, vaan ne pysyvät täydellisesti paikallaan - kyllä, myös kyykätessä. Kokopitkien pöksyjen kaveriksi haikailenkin nyt kesäksi caprimittaista mallia tai jopa shortseja, joiden kanssa voisi sitten vaikka talvella käyttää kompressiosäärystimiä. Muutenkin suosittelen kyllä tsekkaamaan House of Brandonin urheiluvaatetarjonnan, etenkin treenitrikoista on tarjolla vaikka mitä ihania merkkejä ja kuoseja
Uudet, kivat treenivaatteet tuo aina pientä lisämotivaatiota lähteä urheilemaan. Nytkin aion vaihtaa nuo Niken trikoot jalkaan ja suunnata vielä illaksi salille. 
Millaisista treenivaatteista te pidätte? Onko tärkeintä ulkonäkö, mukavuus vai materiaali?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti