7/24/2015

Guess Mini Plugged In

Viime viikolla posti toi mulle miellyttävän uutuuden Tilasin viime kesänä eBaysta pari kelloa ja olen vuoden päivät fiilistellyt ja totutellut taas käyttämään kelloa. Halusin "harjoitella" halpiskelloilla, sillä epäilin sitä osaanko tehdä töitä kello kädessä. Entisenä sormus-intoilijana oli nimittäin kova kolaus tajuta kampaajahommat aloitettuaan, etteivät suuret sormukset useissa sormissa ole kovin käytännöllisiä kyseisessä ammatissa. Kun olin tullut siihen tulokseen, että kello mukautui työntekoon hyvin ja vieläpä oli hyödyksi joissain tilanteissa esim. värin vaikutusaikoja tsekkaillessa, aloin haaveilla jostakin laadukkaammasta kellosta.
Värivalinta mulla oli selkeä, sillä vaikka etenkin kesäisin kulta on mun mieleen ja esim. laukkujen yksityiskohdissa se usein viehättää mua eniten, koruissa olen kuitenkin enemmän hopean kannalla. Halusin pelkistetyn hopeisen kellon, jossa olisi ehdottomasti vaalea kellotaulu ja Guessiltä löytyikin kohtuuhintainen yksilö. Kello täyttää hyvin kaikki vaatimukseni ja myös sopivan siro
Kello on mielestäni ihana ja klassinen asuste, joka tuo heti asuun kuin asuun huolitellumman silauksen. Töissä pidän ranteessa ainoastaan kelloa, mutta vapaa-ajalla tykkään pujottaa samaan käteen myös rannekorun, sillä silloin kilinä ei haittaa, eivätkä roikkuvat hilut ole vaarassa takertua mihinkään. Pidän itse kelloa oikeassa kädessä, mutta töissä juuri mietittiin, onko tähän olemassa jokin etikettisääntö siitä, kumpaan käteen kello oikeasti kuuluu?
Nyt multa löytyy melko täydellinen hopeisten Guess-korujen kokoelma. Ennen tykkäsin hamstrata erilaisia koruja, mutta nyt olen tyytyväinen siihen, että multa löytyy koruvalikoima, jonka kaikki osat sointuvat kauniisti yhteen. Lisäksi Guessin korut ovat vielä sen verran "arvottomia", että näitä raaskii pitää ihan arkikäytössäkin, mutta kestävät kuitenkin pienellä huollolla kirkkaampina kaikkia rihkamakoruja huomattavasti pidempään. Sydänkaulakorua ja kelloa käytän aina töissä, sormus ja rannekoru pääsevät käyttöön vapaa-ajalla. Timanttikirjaillut Guess-tekstikaulakorun myymistä olen hieman harkinnut, sillä sitä ei tule valittua niin usein käyttöön, kuin sydänriipusta.

Oletteko te kelloihmisiä?

2 kommenttia:

  1. Oiii miten nätti kello <3 Käytin kelloja ennen todella paljon, pitäisi ehkä kaivaa ne jälleen esille! Olen etsiskellyt itselleni uutta hopeista kelloa, en ole vielä vain löytänyt mieluisaa tai olen, mutta niiden hinta on reippaasti yli 5 tuhannen.. Joten ei tähän tilanteeseen sellaista! :DD Toiveissa olisi löytää iso ja hopeinen. Kuitenkin naisellinen ja joku yksityiskohta olisi pelkkää plussaa. Tuo sun kello on kyllä kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah oot kyllä oikeessa, että "vähän" suuremmista hintaluokista löytyy aivan unelmakelloja :D Kiva kuulla, että tää kello miellyttää sunkin silmää ♥ Mielestäni täydellinen, yksinkertaisen kaunis yksilö arkikäyttöön!

      Poista