7/17/2015

Lemppareita salitreenistä III

Mä oonkin blogissa hehkuttanut, kuinka mun sali-intoilu sen kun sain lisää tuulta alleen, kun vaihdoin kesäksi aivan mun naapurissa olevalle salille. Uusi ympäristö antaa lisäboostia treeneille ja oon aivan fiiliksissä siitä, että saan nyt kesän ajan asua niin, että mun pihasta näkee salille ! Kuinka siistiä?! Aika on kuin omiaan sarjassaan kolmannelle tälläiselle treenifiilistelypostaukselle. Kuvina osittain jo ainakin instassa vilahdeilleita kuvia.
Kaikki laitteet uudella salilla, joita edellisessä ei ollut Innostus uusista liike mahdollisuuksista ja sen vuoksi venyvät salitreenit Foam rollailu jumissa olevalla selällä Askelkyykkyihin uudelleen rakastuminen smith-telineen kanssa VS-tuotteilla läträily salin pukkarissa ja niiden ihastelu yhdessä kanssatreenaajien kanssa Kompressiosukat treenatessa
♥ Aamusali ennen töitä Salilla suihkussa käyminen (oikeasti en tajua miksi niin harva nainen käyttää salilla suihku ja sauna mahdollisuutta? Mua ainakin ällöttäisi lähteä hikisenä salilta yhtään mihinkään, meni sitten ihan vaikka vain kotiin. Paljon mukavampi päästä heti freesiytymään.) Ylex salin kauittimista Kun saa pukea treenin ja suihkun jälkeen pehmeän lempparikollariasun päälleen
Vastuskuminauhoilla venyttely Se, kun joku laite vapautuu just sillon, kun ootkin suuntaamassa siihen Ystävälliset small talkit pukuhuoneessa Oman kehityksen huomaaminen Palkkarin nauttiminen auringossa omalla parvekkeella Palauttavat lenkit kotikotona koiran kanssa

Voitteko samaistua joihinkin tai kenties kaikkiin fiilistelyistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti