7/02/2015

June through my phone

Hui miten tää kesä vaan menee! Aika kuluu tosi nopeasti, kun mulla on arkipäivät täynnä töitä ja treenejä - toisaalta mukavaa, sillä en haluakaan pitkästyä täällä Seinäjoella yksinäni, mutta toisaalta ahdistavaa, että paljon odotettu kesä vain kiitää. Vapaa päivistä otan kyllä aina kaiken ilon irti Näin heinäkuun aluksi ajattelin heti postata kännykän kuvia kesäkuulta, jotta siirtymistä uuteen kuukauteen voisi hieman hidastella ainakin näin blogin puolella! 
Mun perus työlook - kampaamossa tulee harvemmi pidettyä hiuksia auki, sillä niistä löytyisi varmaan pian jos jonkunlaista väriläikkää pitkien hiuksien osuessa asiakkaiden värjättävään tukkaan. Sain tytöiltä valmistumislahjaksi Teeman teekannun, jossa onkin tullut hauduteltua vihreää teetä lähes joka ilta. Perinteinen kalkkunaleikesalaatti, jonka piristeeksi suikaloin retiisejä - suosittelen kokeilemaan kyseistä kasvista salaateissa  Kesäkuussa Jyväskylään avattiin oma pikkuinen mini-Ikea, jonka kävin katsastamassa äidin kanssa. Pikkuversio tyydytti mukavasti Ikea-kaipuuta ja mukaan lähti pari sisustuselementtiäkin.
Pari postausta sitten esittelemäni lempparismoothie on näistä kollaaseistakin päätellen ollut TODELLA suosittu osa mun ruokavaliota hahah! Maailman kaunein maisema. Mikkelissä mökillä auringonlaskut ovat tajuttoman upeita. Voisin iltaisin istua laiturilla ja tuijotella taivaan värileikkejä vaikka useita tunteja putkeen. Vapaa päivät Jyväskylässä on kulunut paljolti perheen ja etenkin rakkaan Raipen seurassa. Kuvassa hän on "hieman" hengästynyt koirapuistoilun jäljiltä. Ostin kesäkuun alussa Vilman suosittelemana itselleni Zero Point-kompressiosukat, ei niinkään tavalliseen käyttötarkoitukseen treenaamisen yhteyteen, vaan arkikäyttöön töihin. Mun leikattu jalka turpoaa nilkasta seisoessa todella pahasti, mikä haittaa kampaajan työssä. Parhaillaan yritetään selvittää, miten mystistä turpoamista lähdetään hoitamaan. Sukat ovat kuitenkin auttaneet jo todella paljon
Juhannuksena mä herkkutelin tuoreella ananaksella, mansikoilla ja pensasmustikoilla, nam! Raipe on pikkuhiljaa ymmärtänyt Murmurin kuuluvan perheeseen ja niimpä kaksikko ulkoilee auringonpaisteessa jo todella sopuisasti. VS-rakkautta ♥ Jyväskylässä käydessä yritän ehättää aina välillä nähdä kavereitakin ja ihanaa Suskua onneksi treffaan säännöllisesti ripsihuolloissa. Välillä keretään nauttia toistemme seurasta myös "oikeilla" treffeillä, kuten tässäkin vakkarikahvilassa.

Treenaaminen on kesällä ollut aivan ihanaa Auringonvalon ansiosta energiaa on todella paljon ja koska asun nyt yksin, ei vapaa-aikana ole "parempaakaan" tekemistä, kuin salilla hikoilu. Olen pari kertaa testannut kompressiosukkia myös treenatessa - toimii ! Mun aamiainen on näyttänyt oikeastaan puolitoista vuotta lähestulkoon samalta: smoothie, tuorepuuroa, kahvia ja monta isoa lasia vettä. Rakastan mun aamupuuroa niin paljon, ettei aamuisin edes ärsytä nousta sängystä, kun tiedän, että pääsen pian aamiaiseni kimppuun. Tämä quote on todella kuultu, mutta itselleni myös todella tärkeä. Parin viime vuoden aikana olen ymmärtänyt, että meille kaikille todella on suunnitelma tehtynä. Nyt, kun olen pitkin viikkoa lukenut tuttujen Facebook-hehkutuksia koulupaikoista, on pakostakin tullut mietittyä, miksen minä kelvannut yliopistoon? Heti olen kuitenkin muistanut, että jos olisin päässyt opiskelemaan puheviestintää, en olisi ikinä löytänyt just mun omaa ammattia, jota rakastan täysillä - puhumattakaan siitä, etten välttämättä olisi tavannut elämäni miestä Nykyään osaan suhtautua myös vastoinkäymisiin erilailla, sillä olen todella nähnyt kuinka yhden oven sulkeutuessa aukeaa taas uusia. Lopuksi vielä mikäs muukaan kuin vakkarismoothie ja taustalla mun pikkuinen koloni.

Heinäkuulle mulla on jo paljon suunnitelmia mm. tulevan viikonlopun mökkeilyä ja seuraavalle 3 päivän vapaalle varattiin juuri perinteinen perheen reissu Tallinnaan Miten teidän heinäkuu on käynnistynyt?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti