3/06/2012

Linnuilla on harvoin kovin hyvä stressinsietokyky

Hejsan! Tänään lähdin matikantenttiin tämän näköisenä:
Apureina mulla oli tälläset:
Ja (mikä tärkeintä) eväänä seuraavanlaista:
Yo-kokeen lailla laskea piti 10 tehtävää. Sain tehtyä 6 ja niistäkin arviolta 3 edes jollain asteella oikein. Liian usein laskin sanoi näin:
Ja mun ilme oli lähestulkoon koko tentin ajan tätä luokkaa:
Noh, onneksi toi matikka on mulla ylimääräisenä, eli saan sujauttaa sen valkolakin päähäni vaikkei pythagoraan lauseet ja toisen asteen yhtälön ratkasukaavat sujuisikaan edes sen A:n arvoisesti!

Tässä vielä uutukaiset kynnet:
(Ennen kuin kukaan kysyy, niin nuohan ovat aivan selkeästi paperilennokit kiitoratoineen..)

Ja nyt näiden pariin:
XOXO

6 kommenttia:

  1. Voi ei se matikka... Oli kyllä aika epätoivosta hommaa :D kohotti kivasti mielialaa, kun mulla se on tosiaan pakollisena, eli läpi pitäis yrittää päästä :---D

    VastaaPoista
  2. maailman söpöimmät kynnet !!! :) hihii. tsemppiä lukemiseen, you can do it!

    VastaaPoista
  3. alina: Joo eläpä! Voi ei on just kaikki mitä siitä voi sanoa :DD Sulle toivotan itteenikin enemmän onnee sen kanssa, kun pakollinenki on!

    Rapu: Aws kiitti x 2 ((:

    vilma: Hahaa kiitos, olin varma ettei noi oo ees tunnistettavissa paperilennokeiks!

    VastaaPoista
  4. hihihihihi noi on just sellaset kynnet mitä kuvittelinki (:(: mut musta on hullun kiva että yritit näyttää viisaalta matikan tentissä noitten lasien kaa ;) <3

    VastaaPoista
  5. Bun: En tiiä monesti oon sanonu tän mut oot ihana ((:

    VastaaPoista