3/20/2012

Mustekaloja on hankala huijata

Hauhau! Tähän päivään kuuluu muunmuassa tällästä:
Kevätväriset pastellikynnet - taistelen takatalvea vastaan kirjaimellisesti kynsin ja hampain!
Tarkistin eilisen ruotsin lottorivin tänään abitreenit.fi:stä. Olin rotta ja kirjotin mun vastaukset eilen siellä kokeessa mahollisimman huomaamattomasti tollaselle nenäliinalle. En tiiä onko toi ihan sallittua - sieltä kokeista kun ei kai saisi tuoda kauheesti mitään vastausmateriaalia pois. Onneksi nessuja ei pitäny palauttaa :3
Joku taisi jonkun aikaa sitten (mainio muisti minulla) pyydellä jotain piirrustussuttuja välillä piristelee näitä postauksia, niimpä nappasin tollasesta luonnoshaukusta kuvan - saa nähä pyytääkö multa kukaan ton anatomiahirviön jälkeen enää yhtään mitään itseilmaisuun liittyvää ehehe :D

Loppuilta näyttää tältä:
Sitä matikkaa ehtii kyllä kerrata vielä huomenna ja ylihuomennakin.

XOXO

3 kommenttia:

  1. Jeeee :-D Täällä ilmottautuis toi piirrustelujen kyselijä, siitä kommentista on kyllä jo aikaa tosin... Mut kiva, että muistit vielä!!!

    Niin ja kerro toki ny, että millasilla pisteillä on kokeet lähteny lytättäviks YTL'lään. :-)? Äikästä varmaan on tulossa hyvä, koska huomaa tästä blogistaki ihan, että on sana hallussa!

    VastaaPoista
  2. Miten meni ruotsi? :) ja onko millaset tavotteet siihen? :D mulle se koe oli ainakin turhan vaikee, mut minkäs teet =DD

    VastaaPoista
  3. Anon1: Oon aikas ylpee itestäni, kun muistin sen :DDD ! Meillä opettajat tarkistaa varmaan jotenkin himo hitaasti noita kokeita, sillä en oo tietoa vielä saanu muutakun ruotsin kuuntelusta, josta tuli 67 pistettä mihin oon todella tyytyväinen. Äikän tekstitaidon alustavatkin on tiedossa ja 60 pisteen essee mun ois pitäny kirjottaa, kun ällää havittelen :DDD Maanantaina saan sit tietää millä pisteillä se essee lähtee eheheh.

    Anon2: Kuunteluun olin tosi tyytyväinen, kuten tossa ylläkin sanoin niin 67 pistettä tuli siitä. Mut tosta kirjallisesta osiosta en sit tiiä .. 18/25 ja 16/25 tuli niistä monivalinnoista ja ainakin toinen aine on ihan kura, koska kirjotin yhen keskeisen sanan koko ajan väärin läpi sen tekstin, mutta saa nyt nähä :D B mulla kyllä siinä on tavotteena, että jos nyt siihen noilla avuilla yltäs ((:

    VastaaPoista