3/09/2012

Nokkasiili on tarkka siitä, että piikit ovat aina ojennuksessa

Moikka! Tää oli yks niitä ihania päiviä, joiden takia jaksaa vähän huonommatkin päivät.
Heräsin tommosen söpöläisen tuijotukseen.
Kävin hakee matikantentin tulokset ja oisin päässy noilla pisteillä kirkkaasti läpi - mikä onkin mun tavote! Oon supertyytyväinen itteeni ja tuntu kivalta, kun mun opekin kehu mua.

Koululla pyörähdettyäni käytiin Jonnan kaa kiertää kirpparilla ja mukaan tarttui päivän teemaan sopien ihanuuksia:
Shortsit aaaaAAaaAaa - yks syy siihen miks ootan kesää yli kaiken! Mua kuumottelis repiä noita .. repeämiä (mikskä noita nyt ikinä voikaan kutsuu?!? :D) vielä lisää, koska oon haaveillu pienten aivojeni sopukoissa überriekaleisista itsensäpaljastelushortseista. Ainoo mikä mua noissa epäilyttää on noi napit. Oonko ainut kenen mielestä housuissa kuuluu olla se vetskari eikä rivillistä noita epäkätevyyden ruumiillistumia?
!!!!!!!!!!!!! MUN(ehkä)YO-MEKKO, jota nää kuvat ei (yllätysyllätys) päästä ollenkaan oikeuksiinsa. Toi löyty ihan sattumalta ja aattelin vaan noitten shortsien sivussa kokeilla, mut kun laitoin ton päälle tiesin et se on tullu jäädäkseen. Sairaan mukava päällä ja vaikka en osaakkaan sanoa miten hyvin tollanen persikansävynen punanen mulle sopii niin tykästyin tohon kyllä sen verran lujasti, että voipi olla että valkolakin (joka toivottavasti on tulossa..) meen hakee tuo päälläni
Tein vielä äskön mulle ja äitille namnam köyhiä ritareita (jotain pahaa on tekeillä, kun suunnilleen joka postauksessa alkaa olla näitä ruokakuvia..).

Nyt mun ja Vilman piti olla matkalla pumppiin, mutta koska se tunti peruttiin niin tuo toveri tulikin tänne matikkakerhoilemaan. Että nyt sitä matikkaa sitten.
XOXO

6 kommenttia:

  1. essi ne on oikeesti aika kätevät ne napit :DD opit käyttää niitä mut ei hiddo oon niin ihastunu tohon sun mahdolliseen YO-mekkoooooon (:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(:

    VastaaPoista
  2. ^ oon taas iha toista mieltä noitten nappien kanssa ! farkuissa kuuluu ollak vetskari :DD mut ihana mekko !

    VastaaPoista
  3. Bun: Mulla on ollu useetkin kappaleet napein varustettuja farkkuja hamaassa menneisyydessä ja siihen on syy miks nimenomaan vaan siellä menneisyydessä :DD Mut joo määkin tykkäilen siitä aikas lujaa ((:

    weeru: Oot mun hengenheimolainen tossa nappi-asiassa :DD ja mekko kiittää saamastaan huomiosta!

    VastaaPoista
  4. nii mut noi on esim hyvät siinä ku sulla on vessaan kiire (: ei tartte ku repästä :DD

    VastaaPoista
  5. Bun: Oot idiooto koska mitäs vetskarille pitäis tehä muutaku ku repästä :DD Ja sen saa helpommin kiinni sitten vessailun päätyttyä ! Voidaan argumentoida tästä aiheesta aika pitkään, mut ehkä ei tehä sitä :D

    VastaaPoista
  6. no mutta yleensä jos sulla on vetskari nii siinä päällä on nappi eli et voi vaan repästä kerran (; sun pitää repiä vitusti noissa vaan kerran(: oon luotettava lähde ku omaan nuo housut :DD mutta totta että vetskarihousut saa nopeemmin takasin kiinni (; I rest my case

    VastaaPoista