3/15/2012

Onko myös opossumeilla herkät niskavillat?

Teretulemasta Tallinkille! Tai sitten ei. Silti oon superilonen, koska tadaa - kuten ylläolevista kuvistakin voi kurkkailla, mun harja alkaa taas saavutella niitä mittoja, että sen saa tollaselle kivalle sotkunutturalle ja ponnarinkin vielä sinne karvoituksen sekaan piiloon. Ah tätä autuutta.
Mun parin viimepäivän aikaansaannokset ehehe. Toi kynsikuva on tyhmä ja vääristävä, sillä oikeesti toi pohjaväri on matta, vaikka tossa kuvassa se näyttää yhtä kiiltävältä kuin tuo valuvakin. Näiden lisäks oon koittanu vähän lueskella ja koulussakin oon käyny kahden matikan kertaustunnin verran. Meijän ope on ihana, kun se pitää omilla vapaatunneillaan epätoivosille abeille kertaustunteja.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin. Taidan lähteä tästä pilatekseen nautiskelee - oon innostunu siitä viime kuukausien aikana ihan sikana!

Ps. Nyt se typerä kirjaintunnistus on pois päältä (toivottavasti..)! En sittenkään jaksanut laittaa ainaista kommenttitarkistusta päälle, koska olis kamalan surullista kirjautua sisään hyväksyäkseen kommentteja jos niitä ei oliskaan :D 10 päivää vanhempiin postauksiin heitetyt kommentit kuitenkin käyn läpi!
XOXO

5 kommenttia:

  1. HALLELUJA! :D:D Nyt luulis et rupeis tulee kommentteja ovista ja ikkunoista, ku ei tarttee puolta vuotta käyttää niitte salakoodien selvittämisee.

    Huippumuija oot muutenki, ku postailet nykysi niin useesti, hyvä että pysyy perässä :)

    VastaaPoista
  2. Jes hyvä!! (...en tiiä meneekö sulla hermot kun kommentoin aina kun jaksan jotain niiiin turhaa että ois ehkä parempi jättää kommentoimatta) :D

    VastaaPoista
  3. Anon: Hahaha joo ainoostaan mua nyt harmittelee se, että FBI:n ja muiden vastaavien rykmenttien kiinnostus tätä mun blogia kohtaan varmaan katoo täysin, kun tota pomminpurku-koodeihin verrattavissa olevaa kirjainyhdistelmää ei enää tarvii näpytellä ): Muthei kiitti :DD

    Jii.: Hyvä jes nimenomaan! :D Ja kuule turhaan tuollasia epäilet, päinvastoin, kommentit piristää mun päivää aina oli ne sitten oleellisia tai olettomia ((:

    VastaaPoista
  4. kyntes ovat essi ihanat ;)!!!!<3

    VastaaPoista
  5. Bun: Nyt täytyy puhua jo menneessä muodossa sillä noi lähti tänään vaihtoon ! ((:

    VastaaPoista