12/15/2015

Light winter outfit

Trenssi - Only
Huivi - Cubus
Farkut - Gina Tricot
Nilkkurit - Vagabond
Hanskat - Seppälä
Laukku - Louis Vuitton
Äkkiä ei uskoisi näiden asukuvien olevan joulukuulta! Joka tapauksessa, tälläisessä asussa kiertelin viikko sitten Helsinkiä. Ohuen takin alta löytyy toki kaksi pitkähihaista, sillä koko päivän mittaisille reissuille kerrospukeutuminen on kaikista järkevintä. Silti on hullua, että olen voinut vieläkin käyttää tätä ohutta trenssiä palelematta. Sopii kyllä mulle, sillä olen edelleen aivan rakastunut kyseiseen takkiin Muutoinkin asun osat ovat vanhoja ja teillekkin varmasti pitkin syksyä tutuksi tulleita. Jaloista löytyy kuitenkin jotakin uutta, nimittäin Vagabondin nahkanilkkurit. Mun ruskeat jodhpur-tyyppiset nilkkurit ovat osoittautuneet maailman parhaiksi kengiksi, jonka vuoksi halusin jotkin saman tyyliset, mutta hieman elegantimmat kengät, joista löytyisi korkoa. Jälleen kerran meinasin luovuttaa etsintöjen suhteen, sillä lähes kaikki silmääni miellyttävät nilkkurit olivat liian suuria. Koron kanssa mulla täytyy monesti olla vielä pienempi koko kuin normaalisti. Lopulta tämä pari tuli vastaan ja sovitettuani olin myyty Korkeasta korosta huolimatta nämä kengät ovat jalassa maailman mukavimmat, mikä on varmasti pitkälti materiaalin - aidon nahan ansiota. Vaikka aluksi hieman arkailin etuosan vetoketjuja ja niiden sopimista hillittyyn tyyliini olen käytössä tykästynyt juuri tähän yksityiskohtaan kengissä. Nilkkureiden pohjat ovat syvään uurretut ja olen todennut ne yllättävän pitäviksi myös liukkailla keleillä - luulenpa, että tulette näkemään nämä(kin) kengät vielä useita kertoja!
Miltä asu ja kenkäkaapin uudet jäsenet teistä näyttävät?

Ps. Vielä huominen aikaa osallistua Color Mask-tuotteiden arvontaan TÄÄLLÄ

6 kommenttia:

  1. tosi kiva asu! :) ihanan raikas, monet pukeutuu sitä tummemmin mitä pidemmälle talvi etenee. ja toi laukku vaan toimii aina ja aina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla että asu iskee suhun (: Se on totta, että monet pukeutuu talvea kohden tummemmin ja kaupoissakin toki on talvi seasonilla enemmän tummia sävyjä! Itse kuitenkin oon niin kaiken vaalean perään, että vähintäänkin asusteiden on oltava vaaleampia :D

      Poista
  2. ihana asu tosiaan, tykkään kovasti tosta kaulahuivista, pastellivärit = <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥ Tuo kaulahuivi on kyllä ollut yksi syksyn parhaita ostoksia (:

      Poista
  3. Essi sä oot niin kaunis ja sun tyyli<3 Ps. Nuo kengät on toooosi kivat! :)) Pps. Alan himoitsemaan pidennyksiä, kun kattelen näitä sun kuvia ja tuota tukkaa:D<3 o ouuuu... haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ❤️ Mäkin oon ihan innoissani näistä kengistä (: hahah voi ei, sun tukka on just ihana lyhyempänä! Mullekin kelpaisi lob, se olisi tyylikäs ja "kampaajamaisempi" kuin pitkä tukka, mutta mun hiuslaadulla se ei vain toimisi :D Ihaillaan siis toistemme hiuskuotaloita❤️

      Poista