12/23/2009

Viettävätkö kaimaanit joulua?

Tää "Uusi teksti"-sivu on ollut mulla yhtenä välilehtenä jo ainakin tunnin verran, mutta koko ajan on tullut jotain muuta tekemistä (tai "tekemistä"), mutta nyt ihan totta kirjoitan tän postauksen tästä näin. En käy edes vilkaisemassa noita muita välilehtiä ennen kuin tää entry on valmis.
No okei Facebook on poikkeus ja tietenkin noihin mesekeskusteluihin pitää myös vastailla ahkerasti ....
Mun bloggaaminen on just tätä. Kerran taisin nakutella yhden kokonaisen viestin ilman mitään ylimääräisiä häiriötekijöitä ja aikaa siihen kului vain varttitunnin verran. Mutta se oli tosiaankin vain se yksi ja ainoa tapaus.
Ei ole ollenkaan tavatonta, että yhden näinkin suppean ja lyhyen postauksen (kuin mitä nämä mun räpellykset normaalisti edustaa) parissa vierähtää tunti jos toinenkin. Todellisuudessa siitä ajasta n. 90% kuuluu johonkin muuhun kuin tähän viestikenttään kirjoitteluun. Olen kuitenkin huomannut, että jutellessani kavereiden kanssa mesessä tai käydessäni välillä napauttelemassa muiden auki olevien välilehtien päivitys-nappeja mieleen nousee kaikenlaista kerrottavaa. Melko varmasti näissä mun teksteissä ei olisi sitäkään vähää asiaa, mitä normaalisti on jos kirjoittaisin vain varttitunnin putkeen, jatkuvaa ajatusvirtaa ja blogspot ainoana auki olevana ikkunana. (- voiko noin edes sanoa?)

Vilma oli meillä eilen yötä ja kuten tavallista me vuokrattiin jälleen pari leffaa (Makuunissa oli joku tarjous, että 2 leffaa yhden hinnalla wtf en kyllä muista nähneeni mitään mainoksia) ja niimpä napattiin mukaan Year One  ja Kauhea kankkunen ! Kummatkin tommosia komedioita, juuri kun pari postausta sitten totesin miten komediat ei ole ollenkaan mun juttu ...
Muttajoo, jälkimmäisenä mainittu oli yleisesti ottaen parempi (mm. huumorin taso ja koko leffan toteutus), mutta täytyy myöntää, että Year Onista sain silti paremmat naurut. Toisaalta se voi johtua siitä etten ollut nauraunut kunnolla noin vuorokauteen ja mikä tahansa edes etäisesti huvittava juttu sai mut hihittämään hysteerisenä.
Nyt olen kuitenkin entistä varmempi siitä, etteivät komediat ole mun juttu.

Olen vallan unohtanut esitellä tuon yhen uudenihanansöpön hupparin jonka nappasin mukaan Carlingsilta viime perjantaina ! Olin kahden vaiheilla, että otanko tuon vihreäsävyisen vai sitten semmoisen violettipinkin, kun Jonna oli sitä mieltä, että se sopis mulle hiuksellisesti (suomenkieli jes ♥) paremmin. Mutta päädyin kuitenkin lopulta tohon vihreeseen ja onneksi, sillä toi on ihan superihana! Muutenkin tosi laadukkaan oloinen huppari (vaikka hintaa oli vain 39,90€ !), kivan pehmonen sisus yms. Vähän niinku aikainen joululahja ittelle (; Ja joo mun muusta olemuksesta tossa kuvassa ei kannata välittää .... Kyllä huomaa etten lomalla jaksa aina kauheasti panostaa a) hiusten laittoon b) meikkaamiseen c) inhimilliseltä näyttämiseen.

Ja ainiin, tein eilen uudet kynnet, vähän niinkuin joulua varten tommoset hienommat (tosin aika antijouluiset muttah ..) :


Testasin siis ekaa kertaa näitä taannoin Antsulta synttärilahjaksi saamiani kynsitarroja, joista en aikaisemmin ole uskaltanut uhrata ainuttakaan mihinkään nysäkynsiin. Nyt nämä alkavat kuitenkin pikkuhiljaa olla taas ihan siedettävässä mitassa ja pitäähän kynsillekkin joku joululahja antaa jotennnn ...
Lakkoina vain:
☆ Lumene Quick&Chic, sävy 8 Angel Touch (pohjaväri)
☆ Voittamaton Rimmel Super Wear (päällyslakka)

Loppuun vielä yksi kiva kpl; PAINATÄSTÄ, jonka voi bongata myös Flashforwardin mainoksesta. Siinäpä muuten yksin mielenkiintoisen oloinen sarjauutuus vuodelle 2010 ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti